Doorschakelen met
Sinds gisteren kan ik ineens geen uitgaande gesprekken meet voeren. Wanneer ik wil bellen krijg ik een zwart balkje onderin met de boodschap: doorschakelen met voorwaarden actief.
Ik heb een samsung galaxy s2, een prepaid ah mobiel kaart, provider van ah is kpn. Ik heb het internet al doorzocht voor een oplossing maar kom er niet uit. Wie kan mij helpen?
settings -> oproep -> spraakoproep -> oproepen doorschakelen -> voorwaarden.
Een tweede manier is door ##004# in te toetsen en dat te bellen. nadeel hierbij is dat tevens je voicemail kan uitgeschakeld worden.
Beste Alexis,
Dank voor je antwoord.
De 1e optie die je gaf heb ik gekeken.
Ik krijg dan 4 mogelijkheden:
Altijd doorsten: uit
Doorschakelen indien bezet: doorsturen naar...en dan staat er mijn nummer
Doorschakelen bij geen antwoord: doorsturen naar...mijn nummer
Doorschakelen indien niet bereikbaar: doorsturen naar...mijn nummer
Optie 2 heb ik gedaan maar geeft geen resultaat, ik kan nog steeds niet bellen.
Doorschakelen heeft met inkomende gesprekken van doen, niet als u gesprek wil voeren. Wat u kunt proberen is teruggaan naar fabrieks instellingen.
Gisteren sprak ik iemand die sinds gisteren precies hetzelfde probleem heeft. Ook hij heeft AH Mobiel als provider, dus wellicht is het een storing? Hij heeft zijn telefoon inmiddels in het kampvuur gegooid, maar wellicht komt het bij u wel weer goed.
Heb mijn telefoon inmiddels weer terug gezet naar fabrieksinstellingen. Maar ben nu alles kwijt en heb het probleem nog steeds. Kan geen account meer toevoegen, krijg foutmeldingen zoals netwerk niet beschikbaar e.d.
Ik denk dat ik mijn oude telefoon maar weer ga gebruiken want ik word er tureluurs van :-(
Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
AH mobiel 36 cent per minuut en afronden op hele minuten
Simyo 10 cent per minuut eerste volledig, hierna per seconde
Tja.. sowieso via het mobielnetwerk bellen is zo 2013, wifi + voip.. Dat laatste is natuurlijk ook heel ingewikkeld met tot 3 regeltjes tekst invullen :-).
Probeer anders nog om de gsm helemaal uit te zetten, batterij eruit, simkaart eruit (van beide de contacten schoonmaken), na een paar minuten alles er weer in doen en opnieuw opstarten met je wachtwoord.
Werkt dat nog niet dan eventueel nog eens de instellingen bij de provider opvragen ik dacht dat je daarvoor een sms naar een 4-cijferig nummer moet sturen.
Kijk anders ook nog in je account bij AH of daar iets aan- of uitgezet moet worden.
Lees klik hier ook nog even door.
Jammer dat je voor het resetten niet eerst een back-up gemaakt hebt. Overigens als je dat eerder eens met Kies gedaan hebt met de telefooninstellingen e.d. dan kun je proberen die terug te zetten.
Beste allemaal, ik kan weer bellen! Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar alle oplossingen in jullie antwoorden had ik gisteren al gedaan en niets hielp. Na het terug zetten naar fabrieksinstellingen was het helemaal een drama en kon nog steeds niet bellen. Ja dom van mij om geen back up te maken, dat is iets dat ik in ieder geval nooit meer zal vergeten.Enfin toch maar weer mijn telefoon gepakt een uurtje geleden. Gelukkig kon ik nu wel een account toevoegen e.d. en ik kan wonder boven wonder ook weer bellen.Ik zal er wel nooit achter komen wat er nu precies aan de hand was maar ik ben blij dat hij het weer doet!
Bedankt voor het meedenken!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verhuurder komt na sleuteloverdracht pas met gebreken
Verhuurder en ik hebben samen een ronde gemaakt door het appartement of alles oke was voor sleuteloverdracht door einde huurperiode. Hier heeft hij alleen aangegeven dat de plinten vastgezet moesten worden. Verder geen op of aanmerkingen gehoord. Na onze check al de sleutels ingeleverd en achteraf komt die met een waslijst aan punten die gerenoveerd/hersteld moeten worden op mijn kosten. Zoals d ... Lees meer
Wat is de beste plaats voor een rookmelder en hoeveel per verdieping?
Is het aan te raden om op elke slaapkamer of vertrek een rookmelder te monteren en wat is de beste plaats aan het plafond?? Bij de deur ? In het midden?? Lees meer
Karcher: service zeer slecht
De service bij Karcher is zeer slecht: er wordt niet gereageerd, ook na diverse herinneringen. Indien je belt sta je meer dan 45 minuten in de wacht. Ik wil een kappotte baterij vervangen maar tot op heden niet gelukt (4 weken wachttijd). De diverse revieuws van Karcher zijn dramatisch dus er is iets aan de hand. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer