door 2468 Aug 28, 2005 om 17:22
Computers & telefonie

Downloadsoftware

Wie weet een gratis programma om liedjes te downloaden, zonder dat je er rotzooi bij krijgt. Het is niet zo erg dat er een programma bij zit wat je makkelijk kan verwijderen, maar vaak kan dat niet. Wie heeft een geschikt programma gevonden?

1140 11 Rapporteer

ro
door ronny530 - Aug 28, 2005 om 17:38
2882 Antwoorden / 41 Vragen

http://www.klitesite.com/

Probeer deze is

hell-rider
door hell-rider - Aug 28, 2005 om 17:39
573 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is ook mogelijk via de Newsgroepen dan heb je helemaal geen programmaatje nodig.

Succes WillemG

door 2468 - Aug 29, 2005 om 10:14
6 Antwoorden / 6 Vragen

Dank jullie allemaal voor de tips. Op digimuziek heb ik gevonden wat ik zocht. Ik had namelijk eerst al Bearshare en vond het een handig programma, er zat alleen altijd rommel bij. Op digimuziek heb ik gevonden dat je ook een lite versie te verkrijgen is.

Dus dank je wel!

dirck
door dirck - Aug 29, 2005 om 10:22
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Kijk eens op deze site.

http://www.digimuziek.nl/

Hier staat alle informatie die je nodig hebt.

Er staat ook bij welke programma's spyware bevatten en welke niet.

sp
door spijker1 - Oct 3, 2005 om 19:18
1 Antwoorden / 1 Vragen

je kan ook naar www.oldversion.com gaan voor oudere gratis programma's

sa
door saxo - Oct 6, 2005 om 23:46
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik limewire en dat werkt perfect. Het is een gratis p2p programma en haalt defecte bestanden eruit. Nooit geen rotzooi. Het enige wat je moet doen is aanmelden. www.limewire.nl

va
door vauxhall22 - Oct 15, 2005 om 12:20
7 Antwoorden / 0 Vragen

www.limewire.nl

daar begind het gedonder al.

Straks staat er een camera voor je neus met de tekst

KEN JE ME NOG? :P

use emule :)

ni
door nishikigoi - Oct 15, 2005 om 13:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

limewire

 is een hele goede

vr gr roy

axces
door axces - Oct 17, 2005 om 22:00
8 Antwoorden / 2 Vragen

Als je al een ander download programma hebt en je wilt limewire kan je beter via dat programma limewire downloaden, dan heb je een goede waarvan je op de site €19.95 moet betalen.

groet, axces

nu
door nutral - Oct 23, 2005 om 20:21
22 Antwoorden / 0 Vragen

winmx heeft heel veel mp3's

wouteroud
door wouteroud - Nov 15, 2005 om 16:06
45 Antwoorden / 0 Vragen

Een andere optie is het bittorrentnetwerk, is wel iets ingewikkelder.

Eerst het je een BTclient nodig, bijvoorbeeld Utorrent of Azureus (er zijner veel meer). Daarnaast heb je een goede BTsite nodig bijvoorbeeld NewNova.org.

Start je BTclient -> Ga naar de BTsite -> zoek bij muziek de cd die je wil -> Download de zogenaamde Torrent -> Open de torrent met je BTclient.

Vergeet NIET google is je vriend!!!