pu
door puursang May 10, 2013 om 16:32
Computers & telefonie

Dubbele e mail

Elke e- mail komt dubbel op hetzelfde tijdstip binnen. Hoe kan ik dit opheffen, zodat ik hem weer enkel ontvang? Windows 7 is het systeem

1698 22 Rapporteer

tenormin
door tenormin - May 10, 2013 om 22:28
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Misschien per ongeluk 2 keer accounts toegevoegd. Dit kan je doen: open Windows Live Mail als er geen menubalk op staat. Druk op ALT+M en klik op menubalk weergeven. Daarna klik je op "Extra" en klik je op "accounts". Hierna komt schermpje tevoorschijn. Klik 1 keer op account en ga nu waar "standaardaccount" achter staat en klik daarna 1 keer op verwijderen. Als het goed is krijg je geen dubbele emails meer binnen.

stacey
door stacey - May 10, 2013 om 22:59
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 10 mei 2013, 22:28]Misschien per ongeluk 2 keer accounts toegevoegd. Dit kan je doen: open Windows Live Mail als er geen menubalk op staat. Druk op ALT+M en klik op menubalk weergeven. Daarna klik je op "Extra" en klik je op "accounts". Hierna komt schermpje tevoorschijn. Klik 1 keer op account en ga nu waar "standaardaccount" achter staat en klik daarna 1 keer op verwijderen. Als het goed is krijg je geen dubbele emails meer binnen.

Misschien wel zo netjes Niet een ander z`n tekst een beetje aan te passen en als `van jezelf ` te plaatsen Maar wel even je bron vermelden ?!

- Hier-

En we weten dan je geen link kunt maken maar kopiëren en plakken kun je wel dus doe dat dan gewoon even met de url......

tenormin
door tenormin - May 10, 2013 om 23:21
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@Stacey: Ja natuurlijk, had ik iets gevonden en opgeschreven en wat gebeurt er? Yes, bronvermelding. Dat is dom, niet de bedoeling: ijverig schrijvend en straal vergetend. Kan ik wel kopiëren en plakken? En ik weet ook niet wat URL betekent. Geloof me nu maar, ik jok niet: ik weet het niet. Die bronvermelding wist ik dus wel, dus echt vergeten. Dat is een soort haast die ik in me voel: die blauwe poes op ieder topic maakt me jachtig. Sorry, je terechtwijzing is terecht.

stacey
door stacey - May 10, 2013 om 23:34
10352 Antwoorden / 12 Vragen

url is wat er in de balk van betreffende pagina staat, was in dit geval:

http://www.nucia.eu/forum/threads/55102-mail-komt-dubbel-binnen-in-WLMail

En voor deze vraag: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/dubbele-e-mail/?vHash=c749c73j&cHash=1cf1f96dc6acecb1df3c5efed13fa9ca

Als je die selecteert kun je die kopiëren en hier plakken, als je hem hier geplaatst hebt dan kan de tekst worden geselecteerd en dan rechts geklikt en kun je kiezen voor openen en dan functioneert het dus ook simpel als Link.
Dus dan maak je gewoon zo de link als andere manier niet lukt.

Blauwe poes ?!

sjjoppy
door sjjoppy - May 11, 2013 om 08:57
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Blauwe poes ?!

Ik denk dat Tenormin de Blauwe muis bedoelt.

zoekster
door zoekster - May 11, 2013 om 09:37
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik weet wel wie ze met blauwe poes bedoelt, dat is de avatar van een van de forumleden waar tenormin steeds mee overhoop ligt.

Die bronvermelding, nou nou, zo erg was het toch ook weer niet, het was toch geen officieel stuk o.i.d. ? Gewoon een post van iemand in een ander topic. Storm in een glas water.

Als de vraagsteller ermee is geholpen, dan is het een goed antwoord.

tijger1
door tijger1 - May 11, 2013 om 10:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@stacey

Misschien kunt u aan @tenormin ook nog eens uitleggen hoe een link gemaakt wordt. Door uw -volledige- uitleg dat het vak leeg moet zijn, is het mij ook gelukt.

stacey
door stacey - May 11, 2013 om 15:59
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 11 mei 2013, 10:03]@stacey

Misschien kunt u aan @tenormin ook nog eens uitleggen hoe een link gemaakt wordt. Door uw -volledige- uitleg dat het vak leeg moet zijn, is het mij ook gelukt.

Volgens mij hebben meerdere dat al eens geprobeerd :-)
Maar ze kan me mailen voor een (gratis) cursus hoor ;-)

@zoekster, als jij wat schrijft en een ander presenteert dat ergens anders als zijnde van zichzelf vind jij dat vast wel oké, feit is dat het niet netjes is of het nu een officieel stuk betreft of niet en het een kleine moeite is een verwijzing te maken of er bij te zetten dat je het op een ander forum vond.

tijger1
door tijger1 - May 11, 2013 om 16:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@zoekster

Als u wellicht naar mijn avatar verwijst, dan het volgende: Mijn kater Tijger was zwart/wit, maar ligt hier op een blauw/wit gestreept hoesje over een kussen.

Maar helaas jaagt hij niet meer.

tenormin
door tenormin - May 11, 2013 om 16:51
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Heb zelf al redactie gewaarschuwd. Er stond een link, die is ook weg. Hij is fijn.

diumenge
door diumenge - May 11, 2013 om 17:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je ziet die link niet omdat je geen tekst tussen [ u r l = ... ] en [ / u r l ] zet...

Je had dus moeten doen (maar dan zonder spaties achter [ en voor ]:

[ url=http://www.bing.com/search?q=blauwe+poes&form=HPDTDF&pc=HPDTDF&src=IE-SearchBox ]blauwe poes[ /url ]

Zonder spaties krijg je dan dit:

blauwe poes

Maar jij deed dit (tekst staat op de verkeerde plek):

[ url=http://blauwe poeshttp://www.bing.com/search?q=blauwe+poes&form=HPDTDF&pc=HPDTDF&src=IE-SearchBox ][ /url ]

Een link plaats je dus zo (maar dan zonde spaties):
[ u r l = http://www.adres.extensie ] tekst [ / u r l ]

Cookies
door Cookies - May 11, 2013 om 17:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 11 mei 2013, 16:48]

Nou, dat lijkt nergens op. Dit dus om te tonen dat ik mijn best doe maar dat het niet lukt.

Waarom kan men er nu niet gewoon op klikken, verdulleme.

Misschien gewoon maar op geven? Hele topic gaat op deze manier niet meer over de vraag maar over plaatsen van link.

stacey
door stacey - May 11, 2013 om 17:17
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 11 mei 2013, 16:51]Heb zelf al redactie gewaarschuwd. Er stond een link, die is ook weg. Hij is fijn.

We doen het nog eenmaal stap voor stap oké.

Je zit op de pagina waar je een link naar wilt maken, je selecteert en kopieert alles uit de adresbalk ( of je klikt erop en als het blauw wordt met rechtsklikken kopieren kiezen ), voor bv jou profiel krijg je dan het volgende:

http://kassa.vara.nl/kassa-leden/profiel/member/tenormin/?vHash=c749c73j&cHash=5250012b5daba44503a830ee4a6945f0

dan ga je in het reageervak staan, daar kies je voor de `ketting`boven het vak / aanklikken, dan opent een venster, dit venster maak je helemaal leeg en daar doe je plakken wat je net had gekopieert en druk oké dan
tussen het allerlaatste stuk van de tekst ] [/url] nog zelf tekst invoeren,
dan wordt het ] Tenormin [/url]

als je het verkeerd uit elkaar haalt gaat het fout dus ga er even tussen staan en geef even paar spaties zodat er ruimte ontstaat en je goed kunt zien waar je bezig ben met typen

Tenormin

maak bij discussie anders een topic `link maken` dan kun je daar oefenen, hebben anderen wellicht ook behoefte aan.

Nou als het nu niet lukt dan weet ik het ook niet meer ;-)

diumenge
door diumenge - May 11, 2013 om 17:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

aanvulling op stacey

als je de tekst éérst typt en die dan selecteert en pas daarna op de 'ketting' klikt en vervolgens de stappen van stacey uitvoert, dan hoef je daarna niets meer te doen, ik heb hieronder google getypt, dan dubbel klik ik daarop en doe de rest, voila:

google

stacey
door stacey - May 11, 2013 om 17:24
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 11 mei 2013, 17:22]aanvulling op stacey

als je de tekst éérst typt en die dan selecteert en pas daarna op de 'ketting' klikt en vervolgens de stappen van stacey uitvoert, dan hoef je daarna niets meer te doen, ik heb hieronder google getypt, dan dubbel klik ik daarop en doe de rest, voila:

google

Dat wilde ik (nu) nog maar niet zeggen want dan raakt ze wellicht helemaal de weg kijkt ;-)
Maar dat is wel het simpelst ja

Cookies
door Cookies - May 11, 2013 om 17:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hier KLIK een 'oefen topic'.

Tip: klik na de oefening eerst op de button 'preview', dan kan je meteen zien of het gelukt is, hoef je niet iedere x te plaatsen.

stacey
door stacey - May 11, 2013 om 17:31
10352 Antwoorden / 12 Vragen

de weg kwijt ipv de weg kijkt was dat natuurlijk ;-)

Sorry puursang voor het beetje vernagelen van je topic met het link maak gebeuren !
Fijn weekend.

tenormin
door tenormin - May 11, 2013 om 17:34
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, ik ga ijverig oefenen, allemaal bedankt; weet niet wat te zeggen anders dan: Sorry!! en het was helemaal niet mijn bedoeling om dit topic te verzieken. Hoor jullie denken: heb je al genoeg gedaan.
Pls: geen reactie meer ;-)

edrick3
door edrick3 - May 11, 2013 om 17:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

OT
En het maken van een link staat ook bij Tips!

Suc6

pu
door puursang - May 11, 2013 om 18:26
23 Antwoorden / 11 Vragen

Bedankt voor de tips.Het is gelukt.

stacey
door stacey - May 11, 2013 om 18:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=puursang schreef op zaterdag 11 mei 2013, 18:26]Bedankt voor de tips.Het is gelukt.

Wat is gelukt, je mailprobleem oplossen of een link maken ? ;-)

pu
door puursang - May 12, 2013 om 12:33
23 Antwoorden / 11 Vragen

hallo Stacey het antwoord op mijn vraag dubbele e-mail. Bedankt voor de juiste tip.