al
door almar123 Apr 5, 2004 om 22:40
Computers & telefonie

Dutch Web Services

Is er iemand WEL teruggebeld door deze club ?? Ik zou namelijk vandaag ( maandag ) teruggebeld worden, maar tot op heden niks. Ik kan me best voorstellen dat ze het TE druk ( ?? ) hebben, maar ik hoop wel asap antwoord te krijgen.

497 3 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:11
763 Antwoorden / 1 Vragen

ben je nog steeds fast-xs abonnee, dan zal je waarschijnlijk niets meer horen van dutchweb service. we kunnen je hier niet veel nieuws meer vertellen, wacht even af tot de uitzending van zaterdag. in de tussentijd kun je voor het laatste nieuws terecht op de website van fast-xs dit wordt regelmatig geupdate ga naar http://www.fast-xs.nl groeten en rustig afwachten.

al
door almar123 - Apr 16, 2004 om 13:11
13 Antwoorden / 4 Vragen

Ik zit nog steeds bij Fast alhoewel ik wel een brief heb gehad van Dutch Web dat ze me "ontvoerd" ;-)) hebben. Zoals Fast ook zegt: je hebt een contract met ons en niet met welke partij dan ook ( Dutch Web of Intrum Justitia ).

ba
door barthelder - Apr 16, 2004 om 13:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, ik ben gisteravond gebeld door DWS. Zij vertelden mij dat zij de linesharing er op dinsdag 13 april tussen 8-9.00ur stopzetten met Fast-XS. Als je voor dit tijdstip niet je toezegging middels fax aan DWS geeft dan heb je geen ADSL meer vanaf aanstaande dinsdag...Vraag blijft nu wat te doen? Bij Fast-XS of overgaan naar DWS? Juridisch gezien heb ik een contract nog voor ca. 8 maanden met Fast-XS. Als ik overstap naar DWS dan ga ik een nieuwe overeenkomst aan voor 12 maanden met behoud zelfde snelheid en prijs per maand. Maar in principe heb je naast het nieuwe contract met DWS ook nog een lopende verbintenis met Fast-XS: dubbel betalen dan dus??? Nog immer veel vragen een veel onduidelijkheid.
Ik probeer te bellen met Fast-XS maar krijg in gesprek toon.......
Vanavond Kassa kijken.....hopen op antwoorden.
Succes!