robtien
door robtien Oct 14, 2011 om 13:05
Computers & telefonie

Dynabyte

ik weet niet of mijn vraag in de juiste categorie staat. maar plaats het toch even in deze categorie.

mijn vraag is of het normaal is dat dynabyte na 6 weken nog niet gereageerd heeft op mails. waarvan ze door de telefoon zeggen dat u moet mailen wilt u antwoord of een oplossing voor u probleem. hebben meer mensen heir ervaring mee?

Met vriendelijke Groet

Robtien.

889 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

xx
door xxtinixx - Oct 15, 2011 om 12:49
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb zelf gebeld met dynafix. Ik stuurde mijn toestel ter reparatie vanwege problemen met foto's opslaan en internet. Ik kreeg hem terug van dynafix met kapot beeldscherm. Zei de medewerker van de vodafone winkel dat hij het niet deed omdat de batterij leeg was. ik naar huis om op tekladen. Nou mooi niet, deed niks meer. Moest ie meteen weer ter reparatie. krijg ik een vervangend toestel die van iemand is geweest, met allemaal andere foto's en apps. Zegt de vodafone klantenservice dat ik zelf maar naar dynafix moet bellen. Kostte mij wel 25 x 35 euroct per minuut. Ruim 20 min in de wacht gestaan en binnen een paar minuten was duidelijk dat ook dit telefoontje zinloos was. Vodafone's nieuwe slogan klopt wel jah! Power to you. Je mag het als klant allemaal zelf regelen. Dynafix is niet te vertrouwen!

zw
door zwaardvis - Oct 15, 2011 om 12:55
1525 Antwoorden / 51 Vragen
0

Dynabyte Dynafix ???

xx
door xxtinixx - Oct 15, 2011 om 14:11
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

excuses, ik zie het nu pas. Mijne gaat om Dynafix inderdaad. Niet om Dynabyte.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer