ta
door tarwe15 Apr 14, 2023 om 10:59
Computers & telefonie

E mail app

Gebruik Email app versie 1462041656, de laatste tijd veel problemen mee,mails worden niet verzonden,
gaat bij opstart mail bijwerken ,terwijl dat regelmatig gebeurt als andere apps bijgewerkt worden.
Wil graag een andere app downloaden,waarbij de MAPPEN die ik op mijn PC gebruik bij outlook mail,
ook vermeld worden. Heb al veel apps geprobeerd maar kan geen andere vinden die de mappen weergeeft! Ps gebruik android telefoon.
Wie kan mij helpen ?  Bvd Mvg tarwe

971 8 Rapporteer

ta
door tarwe15 - Apr 14, 2023 om 11:00
93 Antwoorden / 62 Vragen

Ps android toestel,windows outlook mail

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 14, 2023 om 11:07
2071 Antwoorden / Vragen

Wat mis je dan nog als je de Outlook app voor Android gebruikt?

ta
door tarwe15 Apr 14, 2023 om 11:43
93 Antwoorden / 62 Vragen

Beste Henk,hij werkt niet ,lees de vraag..

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 14, 2023 om 12:57
2071 Antwoorden / Vragen

Er staat niet dat de Outlook app niet werkt, er staat "e-mail app" met een versienummer dat ik niet thuis kan brengen. Over wat voor toestel gaat dit trouwens en staat daar geen mail client op die met outlook kan werken?

Thecla58
door Thecla58 - Apr 14, 2023 om 11:42
857 Antwoorden / 3 Vragen

Datzelfde probleem heb ik ook gehad. Ben daar meer dan 2 jaren met MS  bezig geweest. Ik heb uiteindelijk outlook eraf gegooid en gebruik nu ge meegeleverde e-mailapp van de maker, in dit geval Samsung, wat helemaal fantastisch werkt.

ta
door tarwe15 Apr 14, 2023 om 11:45
93 Antwoorden / 62 Vragen

Thecla,ik heb geen samsung telefoon en kan die niet gebruiken,heb ik al geprobeerd

Thecla58
door Thecla58 Apr 14, 2023 om 11:48
857 Antwoorden / 3 Vragen

Welk merk heb je van telefoon? Kan me niet voorstellen dat die geen e-mailappo heeft. Vaak staan die al geïnstalleerd op he je telefoon. Kijk even bij je geïnstalleerde app. Instellingen --> apps daar kun je dat zien.

ta
door tarwe15 - Apr 17, 2023 om 10:07
93 Antwoorden / 62 Vragen

G mail is niet geschikt, geen reactie welke mij helpen, heb er zelf een gevonden.
Vraag gesloten!!