ka
door karin1234 Mar 1, 2007 om 16:14
Computers & telefonie

Easy Computing 123 videomontage

Heeft iemand ervaring met het programma 123 videomontage van Easy Computing. Ik zelf zelf een videocamera met kleine DVD-tjes, dus VOB bestanden. Nu wil ik mijn films bewerken, wat tekst er bij zetten en leuke overgangen. Ik had al de trial versie van Pinnacle 10 gedownload, maar daar loopt mijn computer op vast. Dus is zoek een wat lichter programma waar toch wat mogelijkheden inzitten.

1113 12 Rapporteer

ja
door jasperj - Mar 1, 2007 om 17:30
17 Antwoorden / 2 Vragen

check deze link voor meer  info http://www.consumententv.nl/terugkijken.php?id=333

ka
door karin1234 - Mar 1, 2007 om 19:14
15 Antwoorden / 16 Vragen

Bedankt voor je antwoord, maar helaas kan ik het filmpje niet kijken. Het is een wmv bestand en op de een of andere manier speelt ie dit, helaas, niet af.

ja
door jasperj - Mar 1, 2007 om 22:35
17 Antwoorden / 2 Vragen

Gebruik je windows,mac of linux. Mocht je windows gebruiken zou dat toch met Windows media player geen probleem moeten zijn. Doe anders een update. Mocht je linux gebruiken, kan xine je uitkomst geven. Voor een mac, weet ik het niet. Misschien WMP for mac of misschien mplayer.

ka
door karin1234 - Mar 1, 2007 om 23:36
15 Antwoorden / 16 Vragen

Ik heb Windows XP, met de nieuwste update van Media Player

ja
door jasperj - Mar 2, 2007 om 00:35
17 Antwoorden / 2 Vragen

Dan zou de stream het toch gewoon moeten doen....

a2i
door a2i - Mar 2, 2007 om 03:59
407 Antwoorden / 14 Vragen

Hoi karin1234,

Download codec pack via.

http://www.codecguide.com/download_mega.htm

versie is 1.66, je kunt verder bij de vraag quicktime of evt. realplayer uninstallen, dat wordt gevraagd bij install omdat deze versie die streaming ook ondersteund, kun je dat zonderprobleem doen.

Geen zwart beeld dus meer in welke *mediaplayer dan ook.

suc6.

ka
door karin1234 - Mar 2, 2007 om 08:45
15 Antwoorden / 16 Vragen

Hoi, ik snap niet helemaal wat je bedoelt, en als ik de site open dan krijg ik een melding dat deze niet meer bestaat.

ijzerbroot
door ijzerbroot - Mar 2, 2007 om 15:21
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste karin1234,

Controleer eens of .wmv wel aan de mediaspeler is gekoppeld. Ga via start -> Help en ondersteuning type in zoekveld "openen met" (zonder ") en zoek in de resultaten (volledige tekst) naar "Bestanden aan programma’s koppelen" ...

IJzerbroot

ka
door karin1234 - Mar 2, 2007 om 19:04
15 Antwoorden / 16 Vragen

Het stond inderdaad niet goed. Nu kan ik alle WMV bestanden afspelen, behalve dat filmpje wat in het antwoord van Jasperj staat. En dat zou ik zo graag willen zien.

Inmiddels weet ik ook dat ik VOB bestanden niet met 123 Videomontage kan bewerken. Ik had een mailtje gestuurd naar Easy Computing en zei zeggen dat gefinaliseerde VOB bestanden niet te bewerken zijn. Weet iemand of dit met een ander programma wel kan?

ja
door jasperj - Mar 2, 2007 om 20:23
17 Antwoorden / 2 Vragen

Kan je niet .vob's naar mpeg omzetten oid.

even googlen....

http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=WjX&q=vob+to+mpeg&btnG=Zoeken&meta=

a2i
door a2i - Mar 3, 2007 om 00:45
407 Antwoorden / 14 Vragen

Hoi karin1234

http://www.filemirrors.com/search.src?type=begins&file=klmcodec166.exe

Het gaat om die install.

ja
door jasperj - Mar 3, 2007 om 11:58
17 Antwoorden / 2 Vragen

Jee poging 3. Ik heb voor je het filmpje opgenomen en hier kan je hem vinden. http://djeedjee.homelinux.net/stream.asf.bak (100MB). Hernoem hem even naar stream.asf en open hem in WMP. Ik hoop dat die het dan wel doet. Anders kan ik je niet verder helpen.