ve
door verbouwmaat Oct 25, 2005 om 18:53
Computers & telefonie

Een nieuwe kapotte telefoon gekocht, werd opgestuurd, nooit meer iets gehoord

wat is  hier tegen te doen,


Mijn vtiendein heef op 4-8 een nieuwe telefoon voor mij gekocht bij deDixons fr. Henrtiklaan te Den Haag, toen ik hem keeg deed de trilfunctie het niet, het display was onleesbaar en als de telelefoon afging hoorde je hem amper. Op 17-8 teruggegaan naar de Dixons om hem om te ruilen, ten minste dat dacht ik want hij had in het begin die mankenenten al. Ik werd geholpen door een koe, die niet eens wist hoe ze het sim kaartje eruit moest krijgen zonder dat het telefoontje een paar keer op de grond was gevallen, tja ik dacht ze pakt zo wel een nieuwe, dar viel vies tegen; het toestel van €50 euro moest opgestuurd worden ter reparatie zei ze, ik zei nog dat er geen hond te vinden is die een  toestelletje van € 50 euro gaat zitten repareren, jaha zei ze nog echt waar, binnen 14 dagen heeft u hem weer terug,!@@#@#$%$%^&**&&^. Ik ben toen naar de overkant gelopen naar de primafoon en daar  weer een nieuwe gekocht.


Totop heden 25 oktober heb ik nog niets van de Dixontjes vernomen ik weet eigenlijk niet hoe ik dit verder aan moet pakken, het liefst wil ik gewoon mijn geld terug want ik heb al een ander toestel die het goed doet. Is dit een redelijk voorstel aan  Dixon 

408 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

xandor020
door xandor020 - Oct 25, 2005 om 19:33
180 Antwoorden / 8 Vragen
0

Helaas voor u, maar koop is koop.

U moet Dixons de mogelijkheid geven het toestel te repareren.

Persoonlijk vind ik 13 dagen ook wat lang, misschien had u bijv. de volgende dag het toestel gewoon kunnen omruilen, na twee weken is het niet echt een 'DOA' meer.

Ik ben bang dat u moet accepteren dat u het toestel na reparatie terug krijgt

 

ve
door verbouwmaat - Oct 25, 2005 om 19:39
12 Antwoorden / 5 Vragen
0

ik heb de telefoon op 17-8 bij de Dixions gelaten om opgestuurd te worden, inmiddels is het 25 oktober dus die telefoon is al 70 dagen onderweg !, van 17-8 tot 25-10,  dat vind ik wat lang, mede doordat ze mij totaal niet op de hoogte houden over de gang van zaken en ik heb zo het vermoeden dat ze hopen dat ze nooit meer iets horen.


henk.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer