ja
door jaapsplit Mar 24, 2010 om 10:31
Computers & telefonie

Eigen briefpapier als e-mail

Hallo, vroeger kon ik bij Windows XP en Vista, mijn eigen briefpapier omzetten naar html en dan opslaan in Programfiles>commonfiles>shared etc en kon zo mijn eigen briefhoofd als e-mail achtergrond gebruiken.Die ik dan opende met MS outlook via akties>nw.e-mail bericht. Nu heb ik Windows 7 op mijn pc staan maar kan deze hele bewerking niet meer vinden. wie weet raad hiervoor???
b.v.d. Jaap

889 2 Rapporteer

pino123
door pino123 - Mar 24, 2010 om 12:57
2763 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft wel een standaard email programma, aangezien er bij Windows 7 niets geleverd wordt betreffende email.

Gr. Pim

ja
door jaapsplit - Mar 24, 2010 om 13:54
4 Antwoorden / 1 Vragen

ja ik gebruik MS Office 2007