wilma1981
door wilma1981 Jan 6, 2011 om 16:25
Computers & telefonie

Einddatum contract vodafone klopt niet

Ik heb mei 2009 me contract verlengd via bestelmaar bij vodafone (voor 2 jaar).
einddatum contract was augustus 2009.
als ik hier 2 jaar bij optel kom ik bij augustus 2011 maar via vodafone krijg ik te lezen dat mijn einddatum augustus 2013 is???
als ik contact met vodafone opneem zeggen ze je moet bij bestelmaar zijn maar als ik daaraan klop zeggen ze we kunnen maar voor 2 jaar verlengen en hebben dit ook gedaan de fout ligt bij vodafone.
ik zit nu met de pernerie er wordt niks aan gedaan.
wat kan ik nog doen?

2155 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

elenay
door elenay - Jan 6, 2011 om 21:58
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0

Als ik bij mei 2009 2 jaar optel, kom ik op mei 2011.

Dus hoe komt u dan op augustus?

En de fout ligt bij degene van wie u de bevestiging hebt gekregen.

Dit lijkt een typfout.

Dus er geen genoegen mee nemen.

Afzender
[Naam]
[Adres]
[Postcode en woonplaats]
[E-mail]

Aan
[Naam telecombedrijf]
[Adres]
[Postcode en plaats]

Betreft: Klacht over de hoogte van mijn telefoonrekening
[Woonplaats, datum]

Geachte heer/mevrouw,

Op [invullen: datum] heb ik mijn verlenging ontvangen. Ik heb een klacht tegen deze verlenging. Mijn klacht is [invullen: wat uw klacht precies is]. Ik betwist dan ook de duur van dit abonnement. Ik verzoek u daarom mij een bevestiging te sturen van mijn abonnement met de juiste datum.

Ik verzoek u vriendelijk binnen vier weken op mijn bezwaar te reageren, en de datum mijn telefoonabonnement zo spoedig mogelijk aan te passen. Indien mijn klacht binnen deze termijn niet (naar tevredenheid) is afgehandeld, zie ik mij genoodzaakt om mijn klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.

Met vriendelijke groet,

[Uw naam en handtekening]

Zet uw handtekening even door uw naam heen, dat is veiliger.

wilma1981
door wilma1981 - Jan 7, 2011 om 08:19
6 Antwoorden / 5 Vragen
0

je kan je contract eerder verlengen en dat heb ik gedaan vandaar die Mei-Augustus overbrugging.

dit is wel een hele mooie brief erg bedankt hiervoor ik wist het echt niet meer ben al een jaar bezig om dit te laten veranderen maar er werdt gewoon via beide kanten niks gedaan.

ik heb bevestiging van bestelmaar gehad een verleniging van 2 jaar maar volgens vodafone hebben hun naar vodafone toe 4 jaar laten verlengen..
heel raar want kan maar 2 jaar.

sjois1
door sjois1 - Jan 11, 2011 om 09:43
12 Antwoorden / 3 Vragen
0

je hebt toen der tijd als het goed is een contract ondertekend. Op dat contract staat ook de loopduur van een contract. Maak daar een kopie van en stuur dat mee met de brief, dan heb je bewijs en kunnen ze niets anders doen dan je gewoon weer in mei 2011 laten verlengen cq opzeggen.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 26, 2011 om 12:05
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Wilma1981,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de einddatum van je contract.
Graag wil ik jouw klacht onderzoeken. Zou je de volgende gegevens kunnen e-mailen:
- Mobiele nummer
- Naam en adresgegevens
Ons e-mailadres is: webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @)
Zodra ik je gegevens heb ontvangen start ik een onderzoek en laat ik je zo snel mogelijk iets weten.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Webcare Nederland



wilma1981
door wilma1981 - Jan 26, 2011 om 18:00
6 Antwoorden / 5 Vragen
0

Allemaal erg bedankt voor reacties inmiddels is alles opgelost via vodafone ineens kon het wel via de telefoon verandert worden.
Ze zijn waarschijnlijk erachter gekomen dat het toch echt fout was om een contract met vier jaar te verlengen.
Maar goed eind goed al goed.

met vriendelijke groet,

wilma

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 27, 2011 om 11:54
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo wilma1981,

Wat fijn om te horen dat alles is opgelost!

Als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit graag.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Vodafone Webcare Nederland

wilma1981
door wilma1981 - Jan 27, 2011 om 12:13
6 Antwoorden / 5 Vragen
0

Jeffrey

bedankt.
mijn enige vraag rest waarom mag je nog maar vanaf 2 maanden voor einde contract verlengen?
(ik kan dit nu nog 4 maanden van te voren doen)

met vriendelijke groet,

wilma

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Wi
Wintertje0 - Apr 24, 2024 om 21:27
Geldzaken & recht

Zakelijk energiecontract consument

Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.

nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze ... Lees meer

to
toets200 - Apr 27, 2024 om 15:11
Geldzaken & recht
kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer