br
door brandewijn Dec 6, 2014 om 13:22
Computers & telefonie

Email kwijt

hallo ik heb van bolcom een paar mailtjes gehad met
codes van waardebonnen daar heb ik een mapje voor gemaakt
bij concepten als ik die open staat er maar een mail in maar onder in staat dat er 6 mailjes moeten zijn waar kan ik die vinden

1139 22 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 6, 2014 om 13:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo brandewijn,

Moet je natuurlijk niet opslaan onder Concepten, maar goed....

Staat er nu in Concepten dus maar één map?
En zitten dan in die map de 6 opgeslagen mailtjes?
Welk mailprogramma gebruik je?

Kijk eens bij de andere mappen.

gerbera
door gerbera - Dec 6, 2014 om 13:41
7367 Antwoorden / 14 Vragen

Welk mailprogramma gebruikt u. Heeft u Live Mail dan is de map concepten daar niet voor bedoeld. U kunt dus beter een nieuwe map bv "Bewaar" maken en daar de voor u belangrijke berichten in verplaatsen. Heeft u in de map concepten een extra map gemaakt dan moet u ze daar in kunnen terug vinden. Als er in de map wordt aangegeven dat er 6 berichten in staan dan moeten deze er ook in staan.

br
door brandewijn - Dec 6, 2014 om 13:51
85 Antwoorden / 34 Vragen

ik heb windows live mail
ik heb alle andere mapjes geopend maar daar staan ze niet

edrick3
door edrick3 - Dec 6, 2014 om 14:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@brandewijn,

Kijk eens via je webmail of ze nog op de server staan.
Ook al in de prullenbak gekeken? (je weet maar nooit).
En bij verwijderde items?

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 6, 2014 om 14:40
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Brandewijn,
links naast naast concepten op het pijltje klikken en de submap met daarin uw maltjes komt tevoorschijn.
Vr. gr.

br
door brandewijn - Dec 6, 2014 om 14:45
85 Antwoorden / 34 Vragen

hallo het mapje komt te voorschijn en er staat ook dat er 6 mailtjes inzitten maar ik zie er maar 1
en die kan ik ook gewoon openen

valerius-2
door valerius-2 - Dec 6, 2014 om 14:47
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Kijk eens bij instellingen hoe de ze worden weer gegeven. Het kan zijn dat er op die map een instelling is die na een bepaalde datum ze niet meer vertoont. Tenminste als u outlook gebruikt.

br
door brandewijn - Dec 6, 2014 om 14:49
85 Antwoorden / 34 Vragen

bij de server staan ze niet meer en prullenbak en verwijderde items ook niet
ze staan in het mapje dat geeft hij ook aan maar ze zijn niet te vinden

ro
door ron530 - Dec 6, 2014 om 14:59
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Opslaan in concepten is niet handig want bestanden met de zelfde titel worden vervangen omdat er een wijziging heeft plaats gevonden. U krijgt daar ook een melding van "wilt u het bestaande bestand vervangen" klikt u op ja bent u het vorige bestand kwijt.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 6, 2014 om 15:17
7195 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=brandewijn schreef op zaterdag 6 dec 2014, 14:45]hallo het mapje komt te voorschijn en er staat ook dat er 6 mailtjes inzitten maar ik zie er maar 1
en die kan ik ook gewoon openen
En als u eens met de rechtermuisknop op het submapje klikt en voor openen kiest.
Proberen.
Vr. gr.

br
door brandewijn - Dec 6, 2014 om 15:32
85 Antwoorden / 34 Vragen

rechtermuis openen gebeurt hetzelfde
concepten zoeken vind ze ook niet
en de melding wilt u het bestaand bestand vervangen heb ik ook niet gezien
dan had ik het anders gedaan

gerbera
door gerbera - Dec 6, 2014 om 16:10
7367 Antwoorden / 14 Vragen

Als het goed is staat er links onder postvak uit "opslagmappen". Daar staat ook een map concepten. Mogelijk dat ze daar in staan. Maar nogmaals als er onder op het scherm staat 6 berichten dan moeten ze in die map staan en zichtbaar in het tekstscherm.

laaglander
door laaglander - Dec 6, 2014 om 17:17
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Brandewijn,

staat er toevallig voor dat ene mailtje ook een driehoekje?

br
door brandewijn - Dec 6, 2014 om 17:31
85 Antwoorden / 34 Vragen

hallo laaglander
dat was het probleem
ik heb ze gevonden bedankt voor de oplossing
de rest ook bedankt voor de tips
gr brandewijn

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 6, 2014 om 19:12
7195 Antwoorden / 3 Vragen

@Brandewijn,
fijn dat het is opgelost, dank voor het melden.
Vr. gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 8, 2014 om 21:00
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=brandewijn schreef op zaterdag 6 dec 2014, 17:31]hallo laaglander
dat was het probleem
ik heb ze gevonden bedankt voor de oplossing
de rest ook bedankt voor de tips
gr brandewijn
Leg dan nog even uit wat dan precies het probleem was en hoe je dit hebt opgelost. Wel zo fijn voor anderen.

Verder kun je je mail heel makkelijk back-uppen door ze gewoon naar 'n map te slepen.

br
door brandewijn - Dec 8, 2014 om 21:08
85 Antwoorden / 34 Vragen

hallo lekkerisdat
wat laaglander schreef het driehoekje bij het mapje

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 8, 2014 om 21:11
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=brandewijn schreef op maandag 8 dec 2014, 21:08]hallo lekkerisdat
wat laaglander schreef het driehoekje bij het mapje
Wat doet dat driehoekje dan, dat jij je mail niet ziet?

br
door brandewijn - Dec 8, 2014 om 21:24
85 Antwoorden / 34 Vragen

als je daar op klikt komen ze te voorschijn

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 8, 2014 om 21:29
7195 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op maandag 8 dec 2014, 21:11][quote=brandewijn schreef op maandag 8 dec 2014, 21:08]hallo lekkerisdat
wat laaglander schreef het driehoekje bij het mapje
Wat doet dat driehoekje dan, dat jij je mail niet ziet?
Het ene mailtje dat gevonden werd bleek ook een submapje te zijn die de overige 5 bevatte.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 8, 2014 om 21:31
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=sjoppie schreef op maandag 8 dec 2014, 21:29]Het ene mailtje dat gevonden werd bleek ook een submapje te zijn die de overige 5 bevatte.
Dank je, dat is helemaal duidelijk.