st
door stdancer May 2, 2009 om 10:33
Computers & telefonie

Epson styles C64 printer resetten

Weet iemand hoe ik mijn epson styles C64 printer kan resetten, nadat ik één van de cardrige heb bijgevuld met inkt?

na het bijvullen geeft deze nog leeg aan op de monitor.

1150 5 Rapporteer

johanpc
door johanpc - May 2, 2009 om 10:47
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Daar zit een chip in er was een chip resetter voor maar of die nog tekoop is betwijfel ik,

Vraag het eens in de zaak waar hij gevuld is.

st
door stdancer - May 2, 2009 om 10:58
8 Antwoorden / 2 Vragen

dat doe ik zelf namelijk.

bij mijn Hp All in one lukt het namelijk wel

en ja, het klopt behalve brother hebben alle leveranciers chips ingebouwd.  maar hoe te resetten?

he
door henk1951 - May 2, 2009 om 11:06
256 Antwoorden / 0 Vragen

Chip resetter te koop bij 123 inkt. Kost  15 euro. Inloggen www.123inkt.nl dan links klikken op inkt cartridges dan klikken op epson en daarna printer type, dan staat tussen de cartridges de resetter met gebruiksaanwijzing.

succes Henk

st
door stdancer - May 2, 2009 om 11:51
8 Antwoorden / 2 Vragen

perfect - via 123inkt heeft een nieuwe restter vor bijna alle epson cardrige

heb hem gedownload en ga hem uitproberen Hé bedankt man.

dirck
door dirck - May 2, 2009 om 11:51
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Die cartridges moet je inderdaad resetten met behulp van een chipresetter.

supercartridge.nl/epson-chipresetter-voor-inktpatronen