Je
door Jetvanmourik74 Jan 7, 2017 om 23:07
Computers & telefonie

Er word steeds teveel afgeschreven door tele2 als dat daadwerkelijk mn factuur

Er wordt steeds teveel afgeschreven,ik ben nu al een half jaar bezig en ben nog geen stap verder.
Ik ben door hun fout al een keer afgesloten,en moest ook gewoon de aansluit kosten betalen.
Er wordt telkens meer afeschreven als wat op de factuur staat.
Ik ben er nu klaar mee en wil weg bij tele2,
Kan ik onder het contract  uit?

3576 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 7, 2017 om 23:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat ern rare zaak. Hebt u al eens op hun forum geklaagd? Daar schijnt het dat problemen vlugger worden verholpen.

Anders een schriftelijke klacht indienen, wordt het dan niet hersteld, dan kunt u naar de geschillencommissie.

ha
door halex - Jan 8, 2017 om 00:04
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Kunt u 'teveel' toelichten? Wat staat er voor totaalbedrag op de factuur en wat schrijven ze af?
Als u door de fout van Tele2 bent afgesloten, dan hoeft u de aansluitkosten niet te betalen. Heeft Tele2 erkent dat het hun fout was, of vindt u dat?

Je
door Jetvanmourik74 Jan 8, 2017 om 22:59
Antwoorden / 1 Vragen

Als de factuur bijvoorbeeld 80 euro is schrijven hun 123 euro af.
Ik heb contact gehad en gezegd dat ik het geld storneer en het juiste bedrag gelijk overboek.
Waardoor  de medewerker zegt dat is goed als u er maar wel een goede beschrijving bij zet.
Zo gezegd zo gedaan,Vervolgens word ik afgesloten.
Waardoor ik de aansluitkosten moest betalen.

ha
door halex Jan 8, 2017 om 23:08
1374 Antwoorden / 4 Vragen

80 euro per maand. Dat is nogal een factuur zeg!

Je
door Jetvanmourik74 Jan 9, 2017 om 21:44
Antwoorden / 1 Vragen

Dat is voor 2 abbonementen.

ha
door halex Jan 9, 2017 om 22:06
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Maar dan krijgt u ook twee facturen. Is het niet gewoon één factuur van 80 euro en eentje van 43? Met de info die u tot nu toe geeft, kan ik helemaal niets. Misschien een factuur en een bankafschrift uploaden? UITERAARD ZONDER UW PERSOONSGEGEVENS ETC.!!

vr1944
door vr1944 Jan 10, 2017 om 10:45
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Voor € 35 heb je een onbeperkt bellen en 24 gb internet abonnement bij Tele2..Het gaat nu dus om 2 abonnement waar je dan voor iedere aansluiting een aparte rekening voor krijgt. Opmerkelijk is dan dat beide rekeningen niet kloppen. Klopt jouw verhaal wel vraag ik me af.

marita5
door marita5 - Jan 8, 2017 om 01:00
11526 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo JetVanMourik74 ,

Plaats een klacht op het Tele2 Forum , klik op de rode regels .

https://forum.tele2.nl/

Of op Facebook , daar reageerd de webcare van Tele 2 .

https://www.facebook.com/Tele2Nederland/app/425276937484043/?ref=page_internal

Zie hier wat u kunt doen , als u een klacht heeft over uw aanbieder .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv

Ma
door Mat Matheij - Jan 8, 2017 om 23:17
986 Antwoorden / 3 Vragen

Om maar te beginnen wordt er teveel afgeschreven of verbruikt u teveel, Gaat het om (het meest voorkomend) belminuten of MB's. Wanneer tele2 normaal afschrijft kunt u niet worden afgesloten. Wanneer u vervolgens te laat betaald wel. Voor uw argument 'Tele2 schrijft teveel af' moet onderbouwing zijn. uw telefoon kan het aantal belminuten/MB registreren. Se problemen zijn er wanneer men met 100 belminuten onnodig gaat bellen hetgeen ook kan en gebeurd via Whatsapp.

ha
door halex Jan 9, 2017 om 00:03
1374 Antwoorden / 4 Vragen

TS krijgt een factuur van 80 euro en Tele2 schrijft 123 euro af. Wat heeft dat te maken met de verbruiksregistratie in de telefoon?

vr1944
door vr1944 Jan 10, 2017 om 10:42
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Voor € 35 heb je onbeperkt bellen en 24 gb internet bij Tele2..

Ma
door Mat Matheij Jan 10, 2017 om 23:03
986 Antwoorden / 3 Vragen

Bij een sim only neem ik aan.

ha
door halex Jan 10, 2017 om 23:13
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Wat heeft sim only nu weer met de verbruiksregistratie in de telefoon te maken???

Ma
door Mat Matheij Jan 10, 2017 om 23:21
986 Antwoorden / 3 Vragen

Was antwoord op VR1944 en niet op u. En nee ook Tele2 kan niet 'zomaar' iets afschrijven. De indruk bestaat dat er geen goede communicatie is en TS bij voortduring wordt aan en afgesloten. Ook Tele 2 kent een klachtenformulier. Daarnaast boekt TS waarschijnlijk alle naar zijn of haar mening onterechte afschriften terug.

vr1944
door vr1944 - Jan 9, 2017 om 14:39
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Nee je komt niet onder het contract uit. Het was bovendien niet verstandig om de bedragen te storneren ,want dan sluiten ze je vrij snel af. Je kan op de website van Tele2 bij de chat optie vragen om een livechat of je klacht deponeren webcare.Als je klacht terecht is krijg je de aansluitkosten zeker terug.Ik vraag me wel af hoe zo'n nota van € 123,- uitziet. Tele 2 geeft een gespecificeerde nota waar alle opties apart zijn berekend.

wi
door wilhelmina59 Jan 9, 2017 om 16:26
517 Antwoorden / 0 Vragen

Wordt er buiten de bundel  MB 's gebruikt?? of meer gebeld dan het in het abonnement vermelde minuten, dan heeft Tele 2 helaas het volste recht wat betreft de afschrijving. Uit de vraag komt dit nl niet duidelijk naar voren.
Storneren is vragen om problemen tenzij er geen enkel contact/contract is met de incasserende partij.

vr1944
door vr1944 Jan 10, 2017 om 10:41
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Voor € 35 heb je onbeperkt bellen en 24 gb internet bij Tele2..

vr1944
door vr1944 - Jan 10, 2017 om 10:57
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Voor € 35 heb je een onbeperkt bellen en 24 gb internet abonnement bij Tele2..Het gaat nu dus om 2 abonnementen waarvoor je toch dan voor iedere aansluiting een aparte rekening voor krijgt. Opmerkelijk is dan dat beide rekeningen niet kloppen. Klopt jouw verhaal eigenlijk wel vraag ik me af.

Ma
door Mat Matheij - Jan 10, 2017 om 23:10
986 Antwoorden / 3 Vragen

Er kan uiteraard niet meer worden afgeschreven dan enige faktuur. Daartoe moet u contact opnemen met Tele2. Toch kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat u een minimaal abonnement heeft met telefoon dat bij overschrijding zeg maar 0.30 per minuut kost en dan gaat het zeer rap. Geldt voor ALLE providers. U kunt op verzoek uw abonnement laten bijstellen. Het meer afschrijven dan enige faktuur kan te maken hebben met afsluitkosten.

diumenge
door diumenge - Jan 10, 2017 om 23:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat kost onbeperkt bellen en 24 gb internet eigenlijk bij Tele2? Weet iemand dat?

vr1944
door vr1944 - Jan 12, 2017 om 11:22
1210 Antwoorden / 5 Vragen

@diumenge
Twee keer de helft ,maar dat weet ik niet zeker .Zoek het maar even op grapjas.

al
door alida64 - Jan 12, 2017 om 14:24
1 Antwoorden / 1 Vragen

lees even mee want ook ik wil van tele2 af