jo
door jochemb Apr 4, 2004 om 13:10
Computers & telefonie

Fast-XS eind maart aangevraagd, wat nu?

Ik heb voor een vriend van mij Fast-XS aangevraagd en vroeg mij nu af of ook nog niet geactiveerde gebruikers naar dutchweb zullen overgaan, of dat hij juridisch gezien helemaal het contract kan opzeggen om problemen te voorkomen.

511 5 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:10
763 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is nog totaal onduidelijk het onderwerp is gisteren in de kassa uitzending behandeld, wordt volgende week vervolgt het feit wil dat dutchweb de klanten zegt overgenomen te hebben en dat fast-XS in finaciele nood verkeerd, de directeur van Fast-XS melde telefonisch in de uitzending dat dit niet het geval was en dat dutchweb de klanten inpikt, u kunt het stukje van de uitzending nog terugvinden op de site, dus even afwachten maar. Fast-XS gaat nog bekijken of ze stappen gaan ondernemen.

sp
door spinnie - Apr 16, 2004 om 13:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

De directeur van Fast-xs zei dan wel op TV dat ie van niets wist maar sinds vrijdag staat er op hun website ook dat zij een groep van hun klanten uit handen hebben gegeven.
Dus die man wist zelf niet eens wat zijn medewerkers dus blijkbaar al wel wisten.
Ik heb vrijdag een mailtje van hun ontvangen met dezelfde boodschap.
En nu zegt hij op TV dat het niet klopt. Onzin natuurlijk

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:10
763 Antwoorden / 1 Vragen

fast-xs heeft inmiddels zelf op de website een nieuwsbericht gezet rechtsonder in de hoek ga naar http://fast-xs.nl

jo
door jochemb - Apr 16, 2004 om 13:10
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik citeer vanaf de link:

'Wij willen nogmaals benadrukken dat dit slechts van toepassing is op een deel van onze klanten, diegene die in de laatste maanden hun aanmelding hebben gedaan zullen gewoon door Fast-XS verder geholpen worden en ondervinden hier geen hinder van.'

Ik wacht het allemaal gewoon af en neem aan dat de actieprijs nog steeds geldt als mijn vriend daadwerkelijk wordt aangesloten.

al
door almar123 - Apr 16, 2004 om 13:10
13 Antwoorden / 4 Vragen

Op de website van Dutch Web staat dat je er kosteloos vanaf kan komen. Ook al ben je nog niet geactiveerd. Op hun site staat een heel stuk over dit gedoe en er worden ook excuses aangeboden. Tjsa... hoe hopeloos kan je zijn ??
Ze ( Dutch Web ) zegt ook dat het niet de bedoeling was om via Intrum Justitia zo'n heiboel te maken. Mijn vraag is dan... waarom doe je dat dan als je toch al 99% zeker weet wat voor reactie je hierop krijgt ??