jo
door jochemb Apr 4, 2004 om 13:10
Computers & telefonie

Fast-XS eind maart aangevraagd, wat nu?

Ik heb voor een vriend van mij Fast-XS aangevraagd en vroeg mij nu af of ook nog niet geactiveerde gebruikers naar dutchweb zullen overgaan, of dat hij juridisch gezien helemaal het contract kan opzeggen om problemen te voorkomen.

511 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:10
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dit is nog totaal onduidelijk het onderwerp is gisteren in de kassa uitzending behandeld, wordt volgende week vervolgt het feit wil dat dutchweb de klanten zegt overgenomen te hebben en dat fast-XS in finaciele nood verkeerd, de directeur van Fast-XS melde telefonisch in de uitzending dat dit niet het geval was en dat dutchweb de klanten inpikt, u kunt het stukje van de uitzending nog terugvinden op de site, dus even afwachten maar. Fast-XS gaat nog bekijken of ze stappen gaan ondernemen.

sp
door spinnie - Apr 16, 2004 om 13:10
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

De directeur van Fast-xs zei dan wel op TV dat ie van niets wist maar sinds vrijdag staat er op hun website ook dat zij een groep van hun klanten uit handen hebben gegeven.
Dus die man wist zelf niet eens wat zijn medewerkers dus blijkbaar al wel wisten.
Ik heb vrijdag een mailtje van hun ontvangen met dezelfde boodschap.
En nu zegt hij op TV dat het niet klopt. Onzin natuurlijk

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:10
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

fast-xs heeft inmiddels zelf op de website een nieuwsbericht gezet rechtsonder in de hoek ga naar http://fast-xs.nl

jo
door jochemb - Apr 16, 2004 om 13:10
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik citeer vanaf de link:

'Wij willen nogmaals benadrukken dat dit slechts van toepassing is op een deel van onze klanten, diegene die in de laatste maanden hun aanmelding hebben gedaan zullen gewoon door Fast-XS verder geholpen worden en ondervinden hier geen hinder van.'

Ik wacht het allemaal gewoon af en neem aan dat de actieprijs nog steeds geldt als mijn vriend daadwerkelijk wordt aangesloten.

al
door almar123 - Apr 16, 2004 om 13:10
13 Antwoorden / 4 Vragen
0

Op de website van Dutch Web staat dat je er kosteloos vanaf kan komen. Ook al ben je nog niet geactiveerd. Op hun site staat een heel stuk over dit gedoe en er worden ook excuses aangeboden. Tjsa... hoe hopeloos kan je zijn ??
Ze ( Dutch Web ) zegt ook dat het niet de bedoeling was om via Intrum Justitia zo'n heiboel te maken. Mijn vraag is dan... waarom doe je dat dan als je toch al 99% zeker weet wat voor reactie je hierop krijgt ??

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer