poohhey
door poohhey Mar 18, 2007 om 15:54
Computers & telefonie

Fins op mn pc, hoe kom ik ervanaf?

Ik heb n vreemd probleem op mn pc. Ik krijg af en toe sites in het fins op mn pc. Zo is mn hotmail inlog pagina in het fins, als ik op die pagina links volg, zoals naar msn messenger, ook in het fins. Maar nu ook een online agenda, het hele frame, zoals namen van dagen en maanden, in het fins. Dus niet de ingevoerde variabelen zoals naam activiteit en afspraak. Zelfs als ik www.hotmail.com intik gaatie in het fins terwijl het adres in de adresbalk dan vermeldt: http://login.live.com/login.srf?id=26svc=mail&cbid=24425&mspqjph
=1&tw=900&fs=1&lc=1035&_lang=EN

dus zou ik verwachten dat de taal engels zou zijn

Wie weet waar dit vandaan komt en wat ik eraan kan doen?

790 9 Rapporteer

grindweg
door grindweg - Mar 18, 2007 om 15:57
2308 Antwoorden / 28 Vragen

is het een probleem wat later is ontstaan.of is het een gkraakt programma?

poohhey
door poohhey - Mar 18, 2007 om 16:27
5 Antwoorden / 10 Vragen

Het is nu al jaren. Het probleem deed zich voor enige tijd geleden toen er een truuk was om van je hotmailaccount van 2 Mb 250 Mb te maken door je account op te heffen, een nieuwe account met het zelfde emailadres te maken maar als adres dan een adres en postcode in Florida te nemn. Maar in die tijd was er ook een puber die toen helemaal hoteldebotel was van finland en finse muziek en die toen heel eventjes maar, nou, vooruit dan maar op MIJN pc mocht waardoor het openingsscherm opeens een hoes van Spock's beard werd. Wat er toen ooit gebeurd is weet ik niet maar ik wil vooral weten hoe ik het weer weg krijg.

labswans
door labswans - Mar 18, 2007 om 16:33
1918 Antwoorden / 10 Vragen

heb gevonden wat u bedoelde , kijk voor u stap voor stap waar het bij u mis is gegaan

BEN JE 13 JAAR OF JONGER of heb je dat doodleuk ingevuld? Zorg dat dat er een ouder in de buurt is met creditcard! je ouders moeten bij het activeren van je account namelijk toestemming geven, en om te verifieren dat ze volwassen zijn is een creditcard-nummer nodig.

Stap 1:
Log in op je hotmail en klik rechts-bovenin op het knopje "Instellingen"
Stap 2:
Ga naar het "Mijn profiel" submenu
Stap 3:
Vul hier de volgende informatie in:
Land: Verenigde Staten
Staat: Florida
Postcode: 33332
Controleer ook even of je volgens de ingevulde geboortedatum wel ouder dan 13 bent, doe je dit niet dan kom je je account niet meer in zonder toestemming van een ouder met creditcard...
Stap 4:
Sla deze informatie op en ga weer terug naar het "Instellingen" scherm
Stap 5:
Ga nu naar het "Taal" submenu
Stap 6:
Verander de taal naar Engels, en sla dit op.
Stap 7:
Ga naar http://www.hotmail.msn.com/cgi-bin/accountclose
of als die link niet werkt naar
http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com...n/Accountclose,
of als die link niet werkt naar http://memberservices.passport.net/...ice.srf?lc%2043
en druk daar dan telkes doorgaan tot je bij het schermpje van "close accounts" komt...

LET OP: Voor je deze stap gaat doen is het aangeraden om belangrijke mailtjes te backuppen! tijdens de tests is er geen mail verloren gegaan, maar het zou misschien wel kunnen gebeuren!

Stap 8:
Druk nu op "Close Account" (Je account zal niet verloren gaan, lees alvast de volgende stappen maar vast door als je het niet vertrouwd)
Stap 9:
Ga nu weer terug naar hotmail, en log in met je oude adres en wachtwoord
Stap 10:
Je krijgt nu bericht dat je gereserveerde account is geactiveerd.
Je zal ook een aantal vragenlijsten moeten invullen met aanbiedingen van Hotmail.com, deze kun je gewoon invullen naar eigen wens.
Klaar!
Je inbox is nu 25mb, en als het goed is staan al je mailtjes er nog gewoon in.
Je kan je taal en adres nu weer gewoon terugzetten, maar je word aangeraden hier nog ongeveer een maand mee te wachten.
Het mailtje dat je van hotmail krijgt verkondigd namelijk dit:

You may notice that your storage meter for your e-mail inbox only says 25 MB instead of 250 MB. Please allow us at least 30 days for us to bump up your storage to the complete 250 MB.**** It is important to check your inbox regularly during this time.

Dit betekent dat je op dit moment nog maar 25 mb hebt, en dat het ongeveer 30 dagen duurt om het naar 250mb te converteren. in deze periode is aangeraden regelmatig je inbox te checken.

labswans
door labswans - Mar 18, 2007 om 16:35
1918 Antwoorden / 10 Vragen

bij stap 5 en 6 moet u iets veranderen bij instellingen

De taal op nederlands of engels te zetten en u bent ervan af

labswans

poohhey
door poohhey - Mar 18, 2007 om 16:40
5 Antwoorden / 10 Vragen

De gebruiksaanwijzing van labswans heb ik indertijd ook gevolgd. Ik weet dus niet of het probleem daar wat mee te maken heeft, maar ik heb er alleen maar op MIJN pc last van dus ik zit meer te denken aan een op ander klein geniepig pakketje, of n coockie, of misscien zelfs wel n virus, maar ik weet niet in welke richting ik het moet zoeken.

labswans
door labswans - Mar 18, 2007 om 16:51
1918 Antwoorden / 10 Vragen

ik zou het uitproberen omdat men niks kan uitsluiten of het er niks mee te maken heeft. Het is een simpele handeling om te kijken wat er bij instelling staat welke taal er gebruikt wordt

Ik vermoed dat daar een verkeerde taal ingesteld staat.

labswans

door labswans - Mar 18, 2007 om 16:53
1918 Antwoorden / 10 Vragen

virus of cookie heeft er niets mee te maken , u zou uw cookies kunnen ledigen maar dan kan u bepaalde informatie kwijtraken ( is een optie maar niet nodig )

Als het een  virus is geweest dan had u er al een tijd lang een melding van gekregen van uw antivirus programma

labswnas

poohhey
door poohhey - Mar 18, 2007 om 17:07
5 Antwoorden / 10 Vragen

Het zelfde doet zich ook voor als iemand anders zijn email op mijn pc heeft geopend. Na uitloggen volgt de pagina van msn van het land dat men heeft opgegeven woonachtig te zijn. Als ik dan weer op de hotmail link klik dan krijg ik toch weer n finstalige login pagina. Links bovenin het scherm staat als titel van de pagine: Kirjaudu - Microsoft Internet Explorer en er staat msn.fi op de pagina.

labswans
door labswans - Mar 18, 2007 om 17:16
1918 Antwoorden / 10 Vragen

waarschijnlijk is die link de boosdoener

verwijder die link en maak een nieuwe aan

labswans