schneider
door schneider Apr 25, 2022 om 17:54
Computers & telefonie

Foto als bijlage van iphone naar pc sturen

Tot voor kort werden foto's die ik van mijn iPhone naar mijn Outlook webaccount mailde, altijd bijgevoegd als bijlage, waarbij ik dan de mogelijkheid had alles in 1x te downloaden. Het lukt me nu niet meer en  worden de foto's direct zichtbaar in het bericht gezet, waardoor ik alle foto's apart moet downloaden. Erg vervelend als het een groter aantal is.

5622 11 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 25, 2022 om 18:09
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u uw vraag hier al gesteld? https://www.iphoneforums.net/  of hier: https://tweakers.net/serie/1098/iphone/forum/  Mogelijk kent men daar de oorzaak en kent men oplossingen. Ps. Ik heb gezien dat er bij het gratis outlook webaccount wel sprake is geweest van aanpassingen.
Hoewel dit op zich een forum lijkt voor officeoutlook zie hier ook vragen etc. over het webaccount en kan het ook de moeite waard zijn om de vraag daar te stellen. https://answers.microsoft.com/nl-nl/outlook_com/forum/all/outlook-webaccount-ontoegankelijk

schneider
door schneider - Apr 25, 2022 om 18:21
28 Antwoorden / 28 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft Apr 25, 2022 om 18:34
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Dan is hety m.i. echt nuttig om de vraag te stellen bij de MS Office Outlook community of wel het forumwaar ik u al naar verwees. Hetgeen u noemt nu is een MS Office applicatie en geen webaccount dat er ook gratis is voor iPhone's en Androudd GSM's. Toegevoegd: https://techcommunity.microsoft.com/t5/outlook/ct-p/Outlook?msclkid=c0bcf03cc4b511ec966dd6b897991863

panter22
door panter22 - Apr 26, 2022 om 09:23
6599 Antwoorden / Vragen
rj
door rjw Jun 25, 2022 om 11:26
3237 Antwoorden / 5 Vragen

TS wil van iPhone naar Outlook versturen.

raza hosyain
door raza hosyain Nov 25, 2022 om 11:16
Antwoorden / Vragen

Tecno mobiles prices in Pakistan are updated from local Pakistani market daily here for you. Check specifications, features, photos, vidoes, reviews, wallpapers, software, ring tones for all new Tecno mobile models online. Compare latest Tecno phone sets prices and features daily.

marita5
door marita5 - Apr 26, 2022 om 11:09
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Schneider ,

Misschien heeft u hier iets aan ,

Veel foto's doorsturen via email? Doe dit niet via de gewone mail, maar gebruik een online dienst, zoals WeTransfer. Kijk voor dit soort diensten op: grote bestanden versturen. De ontvanger krijgt dan een link om alle foto's in één keer te downloaden.

Bron : webwijzer.nl

https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/wetransfer-veel-fotos-grote-bestanden-versturen-mailen

schneider
door schneider - Apr 26, 2022 om 14:43
28 Antwoorden / 28 Vragen

Dank voor jullie berichten maar wat zo gek is ik heb het altijd zo gedaan. Foto;s maken met mn iphone en dan doorsturen naar de pc via email. Ze werden dan als bijlage toegevoegd aan mijn mail. nu worden ze apart in het schrijfvlak van de mail geplaatst en moet ik ze per stuk opslaan en dat is veel werk. Ik snap er niets van.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 26, 2022 om 15:00
2010 Antwoorden / Vragen

Dat is een hele ouderwetse manier om dit te regelen en het probleem is ook nog eens triviaal. Waarom zou je foto's niet als bijlage aan een mail kunnen toevoegen. Heeft Apple dat verboden? Waarom zou je ingevoegde foto's niet in bulk uit een mail kunnen halen? Zorg voor de juiste mail client.
Maar nogmaals, dit is gewoon niet de manier waarop je dit soort dingen aanpakt in 2022, synchroniseer je foto's automatisch via een cloudoplossing en download daarvandaan in bulk.

Bromsax
door Bromsax - Apr 26, 2022 om 15:25
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi,

Een work-around:
Als je bij [Foto's] je foto's hebt geselecteer en je deze wilt versturen staat er in het volgende scherm bovenaan "x foto's geselecteerd" met daaronder [Opties].

druk op [Opties] en selecteer de mogelijkheid [Stuur als] iCloud-link.

Hiermee heb je dan op de PC toegang tot deze foto;s en kun je ze rechtstreeks downloaden.

Ook zou je gebruik kunnen maken van "iCloud for Windows" (https://support.apple.com/nl-nl/HT204283) hiermee kun je je foto's in de verkenner als map zien en downloaden, kopieren, verwijderen etc....

br
door brui0929 - Jun 24, 2022 om 22:58
629 Antwoorden / 10 Vragen

Dit kan met Bluetooth schakel dit in bij de iPhone en de computer als die aanwezig is.

va
door vanlotjegetikt - Jun 25, 2022 om 09:32
809 Antwoorden / Vragen

Je kan ook de telefoon aan de computer hangen met je laadkabeltje.
Zoeken op deze pc en dan met rechter muisknop Apple phone aanklikken en dan kiezen  voor importeren foto's en films.

sira
door sira Jun 25, 2022 om 18:08
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Zo doe ik het ook altijd

rj
door rjw - Jun 25, 2022 om 11:27
3237 Antwoorden / 5 Vragen

Is het niet handiger om dit gewoon via een cloud oplossing te doen? Het makkelijkst is iCloud maar de andere zijn ook mogelijk op een iPhone.