ca
door caviamax Nov 22, 2010 om 19:44
Computers & telefonie

Foto´s weg IPhone, backup de oplossing?

Beste experts,

Laatst had ik de IPhone van mijn vader geüpdatet. Nu zijn al zijn foto's weg. Volgens mij heb ik ze nog op mijn laptop staan, in de vorm van een backup. Weet iemand hoe ik dit herstel?

Caviamax

838 4 Rapporteer

co
door corneliaj - Nov 23, 2010 om 23:19
4 Antwoorden / 3 Vragen

Als goed is, moet dat via Itunes kunnen. Succes!

freya
door freya - Nov 23, 2010 om 23:27
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo caviamax,

Gaat het om foto's die met de camera van de iPhone zijn gemaakt en op 'de filmrol' stonden? Of foto's die in de fotobibliotheek stonden en dus via iTunes op de iPhone waren gezet?

En die 'backup', is dat een backup van foto's of een backup van de betreffende iPhone en die dus met iTunes is gemaakt?

m.vr.gr. Freya

ca
door caviamax - Nov 28, 2010 om 15:08
231 Antwoorden / 126 Vragen

[quote=freya schreef op dinsdag 23 nov 2010, 23:27]
Hallo caviamax,

Gaat het om foto's die met de camera van de iPhone zijn gemaakt en op 'de filmrol' stonden? Of foto's die in de fotobibliotheek stonden en dus via iTunes op de iPhone waren gezet?

En die 'backup', is dat een backup van foto's of een backup van de betreffende iPhone en die dus met iTunes is gemaakt?

m.vr.gr. Freya

Raar, meestal krijg ik via de email dat ik antwoord heb gehad... Goed, de backup is gemaakt met Itunes en heeft mijn vader met z'n iPhone gemaakt. Ik heb een backup teruggezet, maar daarmee zijn de foto's niet terug....

Wat moet ik nu doen?

freya
door freya - Nov 28, 2010 om 16:31
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Als je via iTunes die backup terugzet, zou je de foto's ook weer terug moeten hebben. In een backup die iTunes maakt zit, als het goed is, een backup van al je media.

Freya