ma
door maicha Jan 12, 2006 om 19:52
Computers & telefonie

Foutmelding

Hallo

Wie kan mij helpen met het probleem dat ik een foutmelding krijg bij het opstarten van mijn pc. de foutmelding is, Mprexe, Ik kan hem ook niet wegklikken want dan doet er niets meer, zelfs de computer kan ik dan niet meer afsluiten.(mijn systeem is indows 98)

Graag Uw reactie

Maicha

301 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 12, 2006 om 20:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op de volgende link:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;192249

ve
door verwijderd - Jan 13, 2006 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vroeger gebruikte ik Norman Commander om dit soort files veilig weg te kunnen halen en dit zelfs vanuit het register de sleutel te verwijderen- je kunt namelijk e.e.a. even veilig naar een andere plaats copieren(wegzetten).

Een tijdlang is dit programma weggeweest omdat het met Win 98 en zeker niet met Win XP werkte maar .... Norton Commander is terug en hoe! Gewoon op internet WinNC ophalen waarbij je 48 dagen (gratis) de tijd hebt om het te behouden.  Het is een regelrechte aanrader!

Verwijderen eventueel in de veilige modus F8

De Vrije Vogel, Amsterdam de 13-e januari 2006