ruiterj
door ruiterj Oct 19, 2008 om 23:58
Computers & telefonie

G Mail

Goede avond Heren /Dames ik heb een vraag over Gmail .com Ik gebruik Exploer 7 Windows XP , ik heb mijn G mail account ingesteld van de ene dag op de andere kan ik geen standaard verbinding meer krijgen ,en enkel via eenvoudige verbinding weergaveladen , waardoor ik geen mails kan versturen zodra ik wil overschalen naar standaard weergave krijg ik telkens fout melding overnieuw geinstaleerd browser nagekeken javan opnieuw geinstaleerd opvernieuwe geklikt maar al mijn acties zijn opniets uit gelopen , hopelijk weet iemand een oplossing Bijvoorbaat alvast hartelijk dank

groe van jandoets

604 8 Rapporteer

birdies
door birdies - Oct 20, 2008 om 00:14
6104 Antwoorden / 31 Vragen
edwardus
door edwardus - Oct 20, 2008 om 00:21
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Wat voor fout krijg je dan?

Maak je gebruik van http: of https:, welke url gebruik je?

ruiterj
door ruiterj - Oct 20, 2008 om 00:23
8 Antwoorden / 13 Vragen

Goede avond mijnheer Erwardus

Ik heb deze beide uit geprobeerd maar helaas  Bedankt voor uw antwoord

Groetjes Jandoets

edwardus
door edwardus - Oct 20, 2008 om 00:31
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Er stonden nog 2 andere vragen, we kunnen je misschien helpen als je die ook beantwoordt.

holpen
door holpen - Oct 20, 2008 om 09:31
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Dit kan ook samenhangen met het al dan niet toestaan van bepaalde cookies, bepaalde software die je hebt geïnstalleerd, etc. Kijk even op deze pagina: Loading issues - daar tref je allerlei informatie aan over juist de storing die jij hebt. Weliswaar in het Engels, maar toch.

do
door dobi - Oct 20, 2008 om 12:56
5 Antwoorden / 3 Vragen

heb je al een ander webbroser gebrobeerd bijvoorbeeld

gr dobi.  jozefhttp

://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/ kopieren en plakken

do
door dobi - Oct 22, 2008 om 09:38
5 Antwoorden / 3 Vragen

Hr Doets

heeft u de tip van mij nog gedaan .

met vr gr   (dobi)

ruiterj
door ruiterj - Oct 22, 2008 om 10:58
8 Antwoorden / 13 Vragen

Goede morgen Dames / Heren
Ik heb inmiddels mijn probleem opgelost en voor de oplossing van de heer Dobi gekozen omdat ik er zelf weinig verstand van heeft moest ik eerst de hulp van derde in roepen ! Ik wil langs deze weg iedereen bedanken voor de geboden hulp en aangedragen oplossingen Hartelijk bedankt voor de genomen moeiten :
Een dankbare  Jandoets