is
door isofris Mar 22, 2004 om 15:46
Computers & telefonie

Gebeuren doodverklaringen vaker?

Door de helpdesk van Hetnet werd mij zojuist meegedeeld dat ik overleden zou zijn. Ik heb alleen een ASDL-aanvraag proberen te annuleren. Vervolgens heeft men mij doodverklaard om het account te sluiten. Gebeurt dit onbeschofte gedrag vaker?

554 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:05
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

op het gebied van internet was mij nog niet bekend. wel dat een aantal gemeente nog wel eens een blunder begaan.

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 13:05
57 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik kan met niet voorstellen dat dit met opzet gebeurt. Geen enkele welkdenkende provider, zeker niet een bedrijf als HetNet, zal iemand doodverklaren die een bestelling annuleert. Dat zou wel getuigen van elk gebrek aan respect.
Dit moet gewoon een misverstand zijn. Wellicht heeft een medewerker bij het annuleren een verkeerde optie gekozen. Maar van opzet zal hier volgens mij geen sprake zijn.

is
door isofris - Apr 16, 2004 om 13:05
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Toch wel blijkbaar, ik ben na een brief weer stilzwijgend aangesloten. Na mijn telefoontje zijn er daadwerkelijk lapen gaan branden en wordt de zaak nu echt uitgezocht. Op de brief kwam (as usual) geen reactie. Ik zal de uitslag van hetnet nog even doorgeven.

is
door isofris - May 11, 2004 om 16:40
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Na de laatste toezegging van Hetnet is er inderdaad actie ondernomen. Een bosje bloemen, een tegoedbon en een excuusbrief van Hetnet. Daar kan ik mee leven. Als reden werdt inderdaad opgegeven dat er intern een verkeerde optie aangeklikt was.

tenormin
door tenormin - Jan 6, 2012 om 10:40
16836 Antwoorden / 108 Vragen
0

Prima initiatief om de vervolgverhalen te horen van de Belbus "patiënten".
Kunnen de kijkers ook zien of alle beloftes (op T.V. zo gemakkelijk te beloven) zijn waargemaakt.
Nu ik toch "aan de lijn ben", er zijn zoveel klachten over telefoonproviders, ook al vaker door u aan de kaak gesteld; misschien ook eens die mensen rond de tafel (hoewel moeilijk want de meeste willen niet). Kijk met genoegen uit naar een hele Belbus uitzending.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Pe
Pedro Harmsen - May 3, 2024 om 17:16
Garantie & verzekeringen

Niet geïndexeerde begrafenisverzekering

Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer

jd
jdbeste1 - May 4, 2024 om 21:07
Vrije tijd & tuin
TrackR app voor android

TrackR app voor android

Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet? Lees meer