dr
door dreamworks Apr 22, 2006 om 12:32
Computers & telefonie

Geen internet via adresbalk

hallo

ik heb problemen met op internet komen ,alle adressen die ik onder de favorieten heb staan werken gewoon en kan ik opzoeken,maar alles wat ik rechtstreeks in de adresbalk typ word gewoon niet geopend.

is dit misschien een instelling die ergens verkeerd staat?

alle hulp is welkom

alvast bedankt

groeten marijn

232 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 22, 2006 om 12:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo marijn,

Doet 'ie het wel als je http:// voor het www-adres typt...?

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Apr 22, 2006 om 13:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo

nee helaas ook met http// ervoor gebeurd er niks

ve
door verwijderd - Apr 22, 2006 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ehh Marijn, http// of http:// (dubbele punt ertussen)...?
Het luistert nou eenmaal érg nauw.

Enterprise.

ve
door verwijderd - Apr 22, 2006 om 13:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het probleem blijft dan kan je op IEFix Utility kijken.
Hou de Windows installatie-CD bij de hand en lees de instructies (Engels)...

Enterprise.

ve
door verwijderd - Apr 22, 2006 om 20:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds wanneer is dat begonnen dat de balk niet meer reageerde, en wanneer heeft hij het voor het laats nog gedaan? als je dat weet, dan kun je alsnog een systeemherstel proberen,  Doet hij het daarna nog niet ?  Probeer het dan eens met de Nortonscenner of McAfeescenner, met de norton kun je ook Windows laten controleren op fouten en daarna doet hij automatisch repareren. Ik vindt dat je  dat eens moet proberen !  Kijk ook eens bij Help en dan onderaan op Info klikken, dan zie je daar Internet Explorer staan, en dan kijk je bij Codeersterkte: 128 bits, zou het zijn, dat daar inplaats van 128 bits ( 64 bits staat ) dan zou je maar een paar bepaalde site kunnen bezoeken die hij dan doorlaat.

Ik hoop dat hier iets mee kunt doen.

Groetjes Geert

ve
door verwijderd - Apr 22, 2006 om 21:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

De raad van deze oude Vrije Vogel is om van het internet ook eens Firefox te plukken en die als standaardbrowser te gaan gebruiken.
Ondertussen kun je de gegeven adviezen eens rustig uitproberen want e.e.a. kun je zonder problemen door elkaar heen gebruiken als I.E (ook) weer werkt.

Overigens heeft Firefox minder problemen met virus/spyware-aanvallen en daarmee duidelijk zeggend minder dus alle andere beveiligingen moeten wel aanwezig blijven!

Met vriendelijke groeten;

van De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Apr 23, 2006 om 12:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi run eens een check met deze scanner

 Spyware-scan

en of

 Download

Je kunt ook je Host file even nakijken terug te vinden bij

 Help Hosts file

run evt. je pc nog na met deze online scan en noteer evt. detecties.

 Virus Scanner

Vermeld het even bij een evt. re: op je post.

Verder kun je bij Extra Internet opties Bij Programma's [Webinstellingen Herstellen "sp2] en bij Geavanceerd de Standaart instellingen herstellen.

Heb je het idee dat je pc nogal wat detecties meenam met de bovenstaande scans, dan kun je het nog een x nalopen met

bv. locaal op je pc met  Webroot Spysweeper scan

of snelle versie met

 Spy audit

suc6.