da
door databyte Jul 16, 2013 om 01:27
Computers & telefonie

Geen kadobon

nav reclame voor vimodos bon bij simpe een sim kaart besteld nooit een bon ontvangen, zo kan ik ook reclame maken veel beloven weinig geven!! tis maar wat je simpel vindt.....

531 6 Rapporteer

wendy-claire
door wendy-claire - Jul 16, 2013 om 03:02
619 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=databyte schreef op dinsdag 16 jul 2013, 01:27]nav reclame voor vimodos bon bij simpe een sim kaart besteld nooit een bon ontvangen, zo kan ik ook reclame maken veel beloven weinig geven!! tis maar wat je simpel vindt.....

Zou dit zeker ook als TIP bij TIPS plaatsen.

diumenge
door diumenge - Jul 16, 2013 om 06:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=wendy-claire schreef op dinsdag 16 jul 2013, 03:02]
Zou dit zeker ook als TIP bij TIPS plaatsen.Dat zou ik zeker niet doen, voor een actie die al lang voorbij is...

[quote]Actievoorwaarden “Vimodos modecheque t.w.v. €50,-”
Actie was geldig van 12 maart 2013 t/m 22 april 2013
? Het abonnement moet zijn afgesloten in de periode van 12 maart 2013 t/m 22 april 2013.
? De betaling van de eerste factuur moet binnen veertien dagen na het afsluiten van het abonnement zijn ontvangen.
? Het abonnement mag niet worden geannuleerd.
? Indien aan bovengenoemde voorwaarden is voldaan, stuurt Simpel in de periode van 22 april 2013 t/m 16 mei 2013
een e?mail met een persoonlijke code t.w.v. € 50,?. De code is te verzilveren via de website www.vimodos.nl.
? De persoonlijke code kan slechts één keer gebruikt worden en heeft een waarde van €50,? (vijftig euro) ‘shoptegoed’ bij
Vimodos.
? De persoonlijke code is geldig vanaf het moment van ontvangst tot en met 30 juni 2013 en verliest zijn waarde op 23 juli 2013.
Actievoorwaarden
? De persoonlijke code is niet inwisselbaar voor contanten. Restitutie van de waarde van de persoonlijke code is niet mogelijk.
De persoonlijke code mag niet worden (door)verkocht.
? Simpel en Vimodos behouden zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te
beëindigen. ()

Wat zei Simpel hierover toen je contact met hen opnam?

da
door databyte - Jul 16, 2013 om 10:22
3 Antwoorden / 1 Vragen

Had aan alles voldaan, simel zei das pech voor u.

zoekster
door zoekster - Jul 16, 2013 om 11:10
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=databyte schreef op dinsdag 16 jul 2013, 10:22]Had aan alles voldaan, simel zei das pech voor u.
Ik vraag me ook wel eens af wie er toezicht houdt op dit soort acties. Als zo'n bedrijf beweert dat ze het wel hebben opgestuurd, dan ben je in feite de l*l.

Ben jij ook degene die op klachtenkompas.nl heeft geklaagd?
klik HIER
Of is dat weer iemand anders?

diumenge
door diumenge - Jul 16, 2013 om 17:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=databyte schreef op dinsdag 16 jul 2013, 10:22]Had aan alles voldaan, simel zei das pech voor u.Want? Was de bon volgens hun wel verstuurd en niet ontvangen door u? Of gaven ze een andere reden?

da
door databyte - Jul 16, 2013 om 18:12
3 Antwoorden / 1 Vragen

ja, volgens hun via de mail, echter geen mail gezien.