ke
door kellyyy Oct 8, 2008 om 09:27
Computers & telefonie

Gehackt?

Hallo,

Gisteravond werd ik gebeld door mijn eigen nummer, ik had niet opgenomen, er werd een voicemail bericht achter gelaten die ik afgeluisterd heb, er klonk een stem zoals je die hoort als je 1200 o.i.d. belt. Toen er voor de 2e keer gebeld werd heb ik de oproep weggedrukt. Toen ik vanochtend keek stonden die 2 oproepen er nog in, nu keek ik een 10 minuten geleden weer en nu zijn die oproepen verwijderd. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Gehackt misschien? En wat is er aan te doen?

7684 2 Rapporteer

rm
door rmeijer - Oct 10, 2008 om 16:50
3 Antwoorden / 0 Vragen

Gebeld worden door je eigen telefoonnummer? Dat is in de techniek, voor zover ik weet, niet eens mogelijk.

Misschien verkeerd gelezen? Neem de volgende keer anders op, en onthoud de tekst. Misschien dat dat je probleem verder helpt.

- R. Meijer

oo
door oompie - Oct 26, 2008 om 14:34
9 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb dit wel eens vaker gehad bij de toestel van mijn vader, wanneer je terug wordt gebeld door je eigen nummer is dit je voicemail. Althans dit was zo bij mijn vader. Het klinkt raar met is waar =]

Waarschijnlijk dat je een oproep hebt gemist, en dat er iemand iets in heeft gesproken? Neem anders contact op met de provider en vraag om opheldering..

Groetjes,

Omer