door willemsachs Apr 17, 2013 om 11:37
Computers & telefonie

Gereed, maar fout op de pagina!

Als ik een site open op mijn PC, dan geeft hij onderaan bij sommige geopende sites ! FOUT OP PAGINA of
! GEREED, MAAR MET FOUT OP PAGINA.
Wij hebb en al verschillende instellingen veranderd en andere zaken gedaan maar niets helpt, de melding blijft. Waardoor dee betreffende paginas soms niet naar behoren werkt
Het euvel doet zich bij enkel geopende sites voor!!
Wie weet een oplossing

13536 19 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 17, 2013 om 12:04
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Geen IE gebruiken / nieuwe versie van IE gebruiken (welke versie gebruik je nu?) / norton verwijderen van je pc ;-)

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 17, 2013 om 12:13
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Uiteraard kun je ook de tips van microsoft zelf opvolgen

edrick3
door edrick3 - Apr 17, 2013 om 12:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo willemsachs,

Als je IE gebruikt zou ik deze eens resetten.
Klik bovenin in het menu rechtsboven op Extra >> Internet opties. Ga vervolgens in het nieuwe venster naar het tabblad geavanceerd.
Onderaan het venster staat dan de knop "Opnieuw instellen". Klik hier op en er verschijnt een bevestigingsmelding, klik dan nogmaals op Opnieuw Instellen. Sluit vervolgens Internet Explorer en herstart deze zodat de reset wordt toegepast.

Of kijk eesn of het probleem ook optreedt bij een andere browser, zoals bv. Firefox.

Suc6

wi
door willemsachs - Apr 17, 2013 om 12:56
32 Antwoorden / 1 Vragen

oplossingen van microsoft helpen ook niet

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 17, 2013 om 13:39
7358 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo willemsachs,
u kunt ook de computer via een systeemherstelpunt terugzetten naar een eerdere datum toen dit euvel nog niet optrad.
Vr. gr. sjoppie

jo
door jorisw - Apr 17, 2013 om 14:52
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als dit niet bij alle site optreedt kan het ook aan de betreffende site liggen. Als daar fouten in zitten wordt dat aangegeven.

edrick3
door edrick3 - Apr 17, 2013 om 17:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@willemsachs,

IE gereset? Resultaat?
Firefox geprobeerd?

wi
door willemsachs - Apr 17, 2013 om 18:26
32 Antwoorden / 1 Vragen

IE gereset maar probleem blijft. Firefox nog niet geprobeerd, ben bang dat ik al mijn gegevens kwijt ben en gebruik ook XP vandaar.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 17, 2013 om 18:29
7358 Antwoorden / 3 Vragen

@willemsachs,
herstelpunt al geprobeerd?
Vr. gr. sjoppie.

wi
door willemsachs - Apr 17, 2013 om 18:31
32 Antwoorden / 1 Vragen

ook nog niet geprobeerd, las het net, een kennis van mij gaat dit wel ff doen voor mij, weet zelf niet hoe dit allemaal moet.

edrick3
door edrick3 - Apr 17, 2013 om 18:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=willemsachs schreef op woensdag 17 apr 2013, 18:26]IE gereset maar probleem blijft. Firefox nog niet geprobeerd, ben bang dat ik al mijn gegevens kwijt ben en gebruik ook XP vandaar.

Je kunt Firefox rustig installeren, daar raak je niets door kwijt. Is alleen een andere browser dan IE. Dat bijt elkaar niet.

gsm
door gsm - Apr 17, 2013 om 20:07
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Zorg dat je de nieuwste IE gebruikt!
De IE versie kun je in IE uitlezen via het Help-vraagteken, (? in blauw rondje) en klik op Over Internet Explorer)

Nieuwste versies:
Voor XP is dat IE8. Firefox is beter.
Voor Vista en Windows 7 is het IE9 (IE8 geeft problemen!)
Voor Windows 7 kun je ook IE10 gebruiken.
Windows 8 gebruikt IE10

my
door my-life - Apr 19, 2013 om 12:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan prima zijn dat de site een aantal foutjes bevat. Heb je last van deze fouten of wordt er enkel een melding weer gegeven?
Zou je een aantal websites waarbij zich dit voordoet kunnen noemen?

si
door silver5 - Apr 19, 2013 om 12:43
39 Antwoorden / 17 Vragen

Vermoedelijk is het gewoon een scriptfout in de pagina je ziet het ook wel eens in je e-mail. Ik heb zelf een scriptschrijf groep gehad (om mooie broefpapiertjes te maken) en dan kreeg ik diezelfde melding als een cursist een fout had gemaakt hetzij met de muziek (heeft de pagina die je bezoekt ook muziek?) Of in het script zelf. Overigens zit er in je virusscanner een optie waar staat html scripts toestaan die moet je aanvinken (of als er staat weigeren uiteraard uotvinken) ook in je e-mail zit onder extra opties een tabblad waar staat html scripts weigeren en internet veiliger of minder veilig maar met meer opties (die laatste moet aangevinkt staan).
Groetjes silver

ge
door geertevert - Apr 19, 2013 om 13:00
3 Antwoorden / 0 Vragen

Neem direct een andere browser bv google chrome of firefox

jantom
door jantom - Apr 19, 2013 om 15:52
377 Antwoorden / 0 Vragen

Ik las over dit onderwerp op Computer Idee van vandaag:

http://www.computeridee.nl/faqman/internet/browsers/fout-op-pagina-0?utm_campaign=20130419%20-%20CID%20Nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_source=Eloqua&elq=220364acb1584531b4368f53e853499e&elqCampaignId=653

jantom
door jantom - Apr 19, 2013 om 15:56
377 Antwoorden / 0 Vragen

Als de link niet werkt:

Als antwoord op een nagenoge identieke vraag werd de volgende reactie gegeven:

U zegt dat het vaak (!) gebeurt en dat betekent eenvoudig dat de JavaScript-functionaliteit van uw webbrowser niet of niet volledig is ingeschakeld. Dat is dan ook wat er moet gebeuren... Toegegeven, dan wordt het een ietsje minder veilig, maar er zijn nog maar héél weinig websites die functioneren zonder JavaScript. Zou ook nog een cookie-ding kunnen zijn, wat betekent dat u de cookies – weer – moet inschakelen.

Probeer eerst Java te updaten (Oracle).

fj
door fjonker - Apr 19, 2013 om 20:56
6 Antwoorden / 2 Vragen

Waarom zijn er maar zo weinig mensen die antwoord geven op de vraag.
Ik lees meerdere reacties over het overstappen naar Firefox of Chrome, maar dat is niet de oplossing voor dit probleem. Tenzij die browsers de melding "achterhouden".

Het probleem zit niet in de browser en is dus ook niet op te lossen met instellingen. Behalve door foutopsporing in scripts uit te schakelen, waardoor je de melding niet meer ziet.

Het probleem zit in de code van de webpagina die bezocht wordt, hierin wordt een script gebruikt maar ontbreekt er ergens een stukje informatie, waardoor het script niet (goed) uitgevoerd kan worden. IE geeft hiervan een melding.
Sommige mensen vinden dit misschien hinderlijk, maar aan de andere kant, als zaken op een website niet werken, terwijl je geen foutmelding hebt gezien, levert dit ook alleen maar irritaties op.

Om kort te gaan, je kan hier niets aan doen, het is alleen maar een mededeling.

gsm
door gsm - Apr 19, 2013 om 23:21
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Het euvel doet zich bij enkel geopende sites voor!!

Er wordt er hoogst waarschijnlijk bedoeld:
Het euvel doet zich bij enkele geopende sites voor!!

Dan is de kans inderdaad groot dat deze enkele sites (tijdelijk) een scriptfout op bepaalde pagina's hebben.