am
door amelleke Mar 28, 2006 om 09:09
Computers & telefonie

Gez**k met speedlinq nog niet voorbij!

Heb 1 maand zonder internet gezeten ( hierdoor 80 euro aan belkosten kwijt om het probleem te vinden, blijkt dat de modem geupdate moest worden en dat konden ze mij niet de eerste keer zeggen ), opzegtermijn wordt als 13 mnd aan je abbonement geplakt!! En dan nog abonnementskosten afschrijven na opzegging terwijl je lijn al wel is afgesloten!!!  Als je een klacht indient duurt het min. 2 weken of langer voordat je antwoord krijgt! Maar als je belt naar de  klantenservice kost het 0.70 per minuut, dat is geen service te noemen!!! Kortom Speedlinq sucks!!

422 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pa
door pacman - Mar 30, 2006 om 20:38
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het hebben van de juiste software voor de modem, indien geleverd door de provider, is de verantwoordelijkheid van deze provider. Indien u aantoonbaar kunt maken dat uw door de ondeskundigheid van de provider niet van uw abonnement gerbuik heeft kunnen maken kunt u restitutie krijgen op uw lidmaatschap.

am
door amelleke - Apr 10, 2006 om 16:14
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb restitutie ontvangen, werd verrekend met de 13 maand!! Maar waar die vandaan komt. Dan zit ik nog altijd moet 80 belkosten voor een probleem dat makkelijk de eerste belronde verholpen had kunnen worden. Het geld dat na opzegging van mijn rekening is afgeschreven, heb ik nog steeds niet ontvangen. Ondertussen wel weer 7 euro aan belkosten kwijt, om Speedlinq op hun fout te wijzen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer