re
door rene3d Feb 6, 2017 om 11:24
Computers & telefonie
Gezocht stroomstekker voor gedateerde HP laptop

Ik heb onlangs van familie een gedateerde HP laptop gekregen.

Ik wil deze ( als een soort ontwikkelingswerk ) opsturen naar een bevriende Balinese gids in Bali.

Echter de stroomstekker ontbreekt en is nergens meer te vinden.

Het gaat om een HP laptop OmniBook EX3

Kan iemand mij verder helpen ?

[edit-red.]

1495 8 Rapporteer

ne
door neodutchio - Feb 6, 2017 om 11:28
5156 Antwoorden / 12 Vragen

Dit is vraag en beantwoord, geen goedkope manier om reclame te maken voor uw site.

En om antwoord te geven op uw, in mijn ogen onnodige vraag: even googelen en er komen zat stekkers tevoorschijn die voor max 2 tientjes te koop zijn.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 6, 2017 om 11:37
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien staat hier iets voor u bij, anders even bij een computerzaak informeren. Succes.
https://123adapter.nl/hp-laptop-adapters.html

marita5
door marita5 - Feb 6, 2017 om 12:10
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Rene3d ,

Is deze vraag serieus , of is het alleen om de site te promoten ?

Gezocht stroomstekker voor gedateerde HP laptop

Opties genoeg , had u ook zelf kunnen vinden , klik op de rode regel .

https://www.google.nl/#q=adapter++HP+laptop+OmniBook+EX3

Cookies
door Cookies - Feb 6, 2017 om 12:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Op Marktplaats is ongetwijfeld wel wat te vinden.

aurora1
door aurora1 - Feb 6, 2017 om 19:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens in de kabel- en adapterbakken van kringloopwinkels.

vu2615
door vu2615 - Feb 6, 2017 om 20:04
81 Antwoorden / 3 Vragen

http://www.hp.com/ecomcat/hpcatalog/specs/F1781A.htm Ik neem aan dat je met stroomstekker een netadaptor bedoeld. Voor de EX3 is ook de netadator van een

HP 65W ultra slimline AC adapter

  • HP Omnibook XE notebook PC
  • HP Omnibook XE2 notebook PC
  • HP Omnibook XE3 notebook PC
  • HP Omnibook 500 notebook PC
  • HP Omnibook 900 notebook PC
  • HP Omnibook 4100 notebook PC
  • HP Omnibook 4150 notebook PC
  • HP Omnibook 6000 notebook PC
  • HP Omnibook 7100 notebook PC
  • HP Omnibook 7150 notebook PC
  • HP Omnibook 2100 notebook PC
  • HP Omnibook 3000 notebook PC
  • HP Omnibook 3100 notebook PC
  • HP Omnibook Pavilion notebook PC

ficus
door ficus - Feb 7, 2017 om 10:37
147 Antwoorden / 2 Vragen

Off topic.
Wat heeft de bevriende Balinese gids op Bali nog aan deze laptop? Dit heeft niets met een soort ontwikkelingswerk te maken.

zw
door zwaardvis Mar 5, 2017 om 09:30
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Inderdaad. Tegenwoordig loopt iedere armoedzaaier, waar ook ter wereld, met een iPhone of desnoods een Samsung rond.

Ma
door Mariskavisser - Mar 5, 2017 om 00:54