ha
door handigeman007 Nov 8, 2005 om 13:44
Computers & telefonie

Goede webhoster...

Wie weet er een goede webhosting-maatschappij? En weet iemand ook al wat over .eu-domeinen?

407 4 Rapporteer

ma
door mark78 - Nov 8, 2005 om 13:52
36 Antwoorden / 2 Vragen

Zelf gebruik ik space1 voor mijn website. Kosten bedragen een euro per maand plus wat kosten voor afsluiten en domeinnaam. Ze doen geen beloftes over uptime.

.eu domeinen kun je je nu voor inschrijven en er zal volgend jaar ergens een keer bekend worden hoe de lotingsprocedure zal verlopen. Het is niet mogelijk bedrijfsnamen te claimen.

ha
door handigeman007 - Nov 8, 2005 om 14:14
12 Antwoorden / 10 Vragen

heb je voor die .eu-domeinnaam ook nog een aanrader?

hell-rider
door hell-rider - Nov 8, 2005 om 14:16
573 Antwoorden / 0 Vragen

Hai de Zoete,

Er zijn inmiddels wel een aantal goede providers waar je met een gerust hart je Website kan laten hosten. Hier zijn er een paar links en kan je misschien al snel een keuze maken.

Flexwebhosting
Hosting NL
NL Hosting
Vuurwerk hosting

De laatste is overgenomen maar draait gelukkig wel op zichzelf, doet het goed.

Succes,
Hell-Rider

ad
door admindav - Nov 13, 2005 om 14:24
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi goede webhosting bedrijf is cysonet www.cyso.nl

Ze zijn niet al te duur en je kan er goed mee werken werk er zelf ook mee.

De eu. domeinnamen zijn nog niet voor te registreren vanaf volgend jaar april kan je ze vastleggen.

succes