dirck
door dirck Jun 8, 2006 om 00:20
Computers & telefonie

Goodby

medion

wienermelang (varna) (medion)

bergerb (varna) (medion)

Zolang de VARA niet weet wat een IP-BAN inhoudt, stop ik er voorlopig ook mee.
Oude vragen staan er ineens in het lijstje, andere vragen die net gesteld zijn blijken ineens verwijderd te zijn.
Nergens een reactie van "Redacteur" te lezen wat er nou aan de hand is.

Kortom, een zooitje.

(En ben al een uur bezig om in te loggen)

Aan allen, TOT ZIENS.

447 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 10, 2006 om 20:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

d dat ook een keer kon ik 3 dagen niet meer inloggen en berichten die ik wilde bekijken omdat het best een intersante onerwerp leek waren weg .

wat houd een ip-ban nou precies in ?

ve
door verwijderd - Jun 10, 2006 om 20:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 10, 2006 om 20:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

tja hij gelijk boos

ve
door verwijderd - Jun 10, 2006 om 20:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Chan

Elke computer op het internet heeft een nummer, dit heet IP adres. De redactie van kassa.vara kan van alles nagaan dus ook iemands IP adres. Als iemand het bij op deze site te gortig maakt door bv onzigge vragen te stellen grof taal gebruik etc. Dan kan de redactie het IP adres bannen en is het niet meer mogelijk om vanaf die pc de internetsite of de gewraakte rubriek te bezoeken.

groet

louisa2

ve
door verwijderd - Jun 10, 2006 om 21:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben niet boos hoor.

Ik had dit bericht dinsdagavond getypt toen het inderdaad een zooitje op de site was.
Toen ik woensdagmorgen weer op de site kwam, zag ik bij een soortgelijke vraag van GSM wat er nou werkelijk aan de hand was.

En deze vraag van mij was toen trouwens ook verwijderd, waarom mijn vraag hier nou wel ineens staat snap ik niet???

Chan en Louisa, bekijk deze vragen ook maar eens, misschien wordt het dan wat duidelijker.

Kassa
site problemen?

Waarom
worden mijn antwoorden of vragen verwijderd???

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Jun 10, 2006 om 21:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja is goed hoor ik snap dat jij er eerst zo over dacht het was gewoon een foutje over de site