ro
door robhcs Nov 30, 2010 om 12:09
Computers & telefonie

Gsm verzekering reparatietijd

Goedemiddag,

Ik ben in het bezit van een Nokia N95, Ik had bij de aankoop de actua silver Service verzekering afgesloten op deze telefoon.
Op 1-08-2010 ging het toestel defect, waarna ik deze op 02-08 samen met het schadeforumlier opgestuurd heb naar de Actua verzekeringen groep.
Tot op heden nog steeds geen N95 gezien, meerdere malen gebeld met Actua, als antwoord kreeg ik dat het mobieltje niet juist gerepareerd was en weer was teruggestuurd naar de reparatieafdeling.
Ik heb het vermoeden dat ik al 3 maanden aan het lijntje gehouden word, en dat ik het toestel nooit meer terug zie.

Wat zijn mijn rechten als klant, of is er iets bekend van de maximale reparatieduur?
Hoe nu verder te handelen?

Bij voorbaat dank!

1471 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

1paul
door 1paul - Dec 1, 2010 om 15:19
3319 Antwoorden / 0 Vragen
0

Claim uw abbo kosten bij de verkoper van deze telefoon zou ik zeggen, hiermee heeft u een overeenkomst afgesloten en leg daar gelijk uw probleem voor...

Misschien is deze wel zo coulant om u een leentoestel te geven of anders een nieuw toestel...

perenboom
door perenboom - Dec 1, 2010 om 17:51
26 Antwoorden / 16 Vragen
0

Overgaan op een iPhone ;-)

Ik kan zo even geen bron melden, maar ik heb jammer genoeg wel vaker minder positieve verhalen gehoord over dit assurantiebedrijf. Het is wel een tijd geleden dat ik dit heb gehoord en zou ook niet weten hoe de situatie nu is en waar ik dat vandaan had. Laten we hopen dat de situatie nu verbeterd is!

Ik denk ook wel dat het na ong. 4 maanden wel tijd is geworden om voor hun een tijd te stellen. Je wilt gewoon binnen bijv. nu en 7 dagen exact weten waar je telefoon is, wat ermee aan de hand is en waarom dit niet binnen de normale aantal weken te repareren valt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer