Ga
door Gargamel1900 Dec 11, 2023 om 15:16
Computers & telefonie
Gsmweb.nl

Gsmweb.nl

Ik heb een probleem met GSMWEB.nl tw.
ik heb bij hen een nieuw abn afgesloten voor mijn gsm en heb een nieuw toestel bij hen gekocht waar de actie van Samsung op zat waarbij je een tablad kado krijgt binnen de aktieperiode gekocht. Dat heb ik, de aktie ging 2 oktober in en ik heb de factuur aankoop ook op 2 oktober 2023 en ik behoor dus het promotieartikel van Samsung te ontvangen. Alles gedaan wat moet voor de Samsung aktie ,factuur ,foto zijkant met de codes ingestuurd. Dan belooft Samsung dat als bij de aanvraag iets niet goed is dat Samsung je binnen 14 dagen laat weten zodat je dat alsnog kunt insturen. Ik heb 14 dagen niks gehoort van Samsung zodat ik er vanuit mocht gaan dat alles goed is om voor de promotie in aanmerking te komen.  Na ruim 4 weken krijg ik van Samsung te horen, Helaas voldoet u aanvraag niet en u krijgt niet het beloofd artikel de Tablad. Reden, het toestel is gekocht in een niet deelnemend land. Dit ergerde me daar ikm het toestel gekocht heb in Nederland bij GSMWEB.nl en dat zetelt wel degelijk in Nederland. Bij navraag bij samung vertellen ze me dat het door GSMWEB.nl geleverde toestel voor de Spaanse markt is en uitgesloten is van deze aktie. Samsung weigert mij het beloofde te versterekken en zegt dat ik maar de zaak aan GSMWEB.nl moet voorleggen. Die zeggen dat ik het bewijs van afwijzing en foto van de code op de doos hen moet doen toekomen en dat ze het met samsung uitzoeken en dat ik binnen 2 weken bericht van samsung moet krijgen over de promotie. (ingestuurd op 13 november). nu komt GSMWEB.nl na klacht dat ik maar niks hoor met het verhaal dat zij nog op de gevraagde info zitten te wachten (die ik hen meermaals op 13 nov) heb toegestuurd. Vandaag komen ze met het verhaal dat ik pech heb en dat de factuur het probleem is. Het probleem is niet de factuur maar het door GSMWEB.nl geleverde toestel dat niet voldoet. Ik ben zowel in Samsung maar vooral in GSMWEB.nl diep teleurgestelt. Zij belazeren mij nu door maar te zeggen de datum op de factuur is het probleem. ik zou hier nooit meer een toestel kopen en ook het merk Samsung stelt me zwaar telleur. Ik heb altijd toestellen uit de S serie gehad van Samsung maar deze S23 ultra was voor mij de laatste van dit merk. GSMWEB.nl had de promotie op het moment van aankoop op hun site en werd mij dus beloofd dat ik de Tablad kon aanvragen bij Samsung door deze S23 ultra te kopen. Wie kan zien dat ik een Spaans toestel gelevert heb gekregen door dit bedrijf en daardoor de promotie twv 229 euro misloop. dat kwam pas 5 weken later uit en toen was er geen contract meer te ontbinden. GSMWEB.nl heeft mij en zeker nog meer mensen belazert met deze aankoop. wat  te doen?????

1305 4 Rapporteer
sira
door sira - Dec 11, 2023 om 15:25
2454 Antwoorden / 24 Vragen
1

Bij Samsung zult u niet verder komen, zij hanteren de regels die zij opgesteld hebben.

Blijven zeuren bij GSM-web of anders uw verlies nemen en daar nimmer meer een telefoon kopen.

ne
door neodutchio - Dec 11, 2023 om 15:51
5209 Antwoorden / 12 Vragen
1

Samsung geeft enkel kado's en cashbacks op Nederlandse toestellen. En die reden is heel simpel, die hebben zij ook verkocht en maken zij winst op. Verkopers die aan grijze import doen kopen goedkopere toestellen elders in. Dat staat buiten Samsung Nederland.
In de voorwaarden van Samsung staat een lijst met typenummers die meedoen. In dat typenummer zit ook het land verwerkt. Een Spaans typenummer zal dus nooit op een Nederlandse lijst staan.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Dec 11, 2023 om 22:34
1843 Antwoorden / 31 Vragen
1

Geachte Gargamel,

Problemen over Samsung acties zijn hier al diverse keren aan de orde geweest ,klik op de volgende link als voorbeeld :


https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/geen-cashback-van-s23-ultra-bij-bol-com?id=607265

JMA2
door JMA2 Dec 12, 2023 om 00:09
137 Antwoorden / 3 Vragen

Dit is geen probleem met een Samsung actie maar een probleem met een buitenlands toestel wat niet meedoet in de actie.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Au
Autotje1 - Jul 24, 2024 om 21:43
Auto & vervoer

2e hands auto kapot met grote kosten

Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële  dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet ... Lees meer

An
Anja Sportel - Jul 25, 2024 om 17:06
Garantie & verzekeringen
Dynafix

Dynafix

Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!! 
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb ... Lees meer

ia
iaresibel - Jul 26, 2024 om 16:07
Garantie & verzekeringen

Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka ... Lees meer