An
door AnoniemeHabbo Nov 25, 2016 om 19:09
Computers & telefonie

Habbo account

Hallo Kassa! Ik heb een vraag.

Ik speelde al een tijdje geen Habbo meer, en ik probeerde 3 dagen geleden in te loggen op mijn oude account genaamd; Dr.Bond .
Tot mijn grote verbazing kon ik hier niet op inloggen? ;o Ik werd doorverwezen naar de "helptool" door "Moderator" MsAnita.
Ik moest een bepaald formulier invullen en dat heb ik mooi en correct gedaan. 5 uur later -> "Beste Habbo,

Dankjewel voor je mail!

Ik heb jammer genoeg slecht nieuws voor je. Een aantal van de vragen heb je niet geantwoord en/ of sommige antwoorden komen niet overeen met de gegevens in ons systeem."

Ik weet 100% zeker dat ik alles correct heb ingevuld omdat alles op een document stond in mijn notitie.
Vervolgens nam ik weer contact op en werd dat contact afgewezen.

Mijn vraag aan u luid:

"Zouden jullie mee kunnen en willen helpen zoeken naar een oplossing?" , want als het aan de Habbo medewerkers ligt blijft mijn account voor altijd onaangeraakt.

Met vriendelijke groet,

Jim.

 

5013 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

An
door AnoniemeHabbo - Nov 25, 2016 om 19:31
1 Antwoorden / 1 Vragen
0
tenormin
door tenormin Nov 25, 2016 om 19:47
16844 Antwoorden / 108 Vragen

Oei, als je dus JA zegt heb je mijn antwoord per ongeluk geplust. Misschien komt er nog wel iemand die wel een oplossing denkt te weten.

Topantwoord

Ma
door Mat Matheij - Nov 25, 2016 om 20:00
986 Antwoorden / 3 Vragen
10

Echt. Habbo en dr. Bond.

An
door AnoniemeHabbo Nov 26, 2016 om 06:18
1 Antwoorden / 1 Vragen

Oui.

An
door AnoniemeHabbo Nov 26, 2016 om 08:28
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik speel nu trouwens op DrBond tot ik Dr.Bond terug heb.

ja
door jackyh - Nov 25, 2016 om 20:09
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

Misschien alleen maar een tikfout. Kijk alles nog eens na.

An
door AnoniemeHabbo Nov 26, 2016 om 06:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

Heb ik meerdere malen gedaan, alles komt overeen.

marita5
door marita5 - Nov 26, 2016 om 10:58
11528 Antwoorden / 15 Vragen
0
Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rienvh
Rienvh - May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoo ... Lees meer

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer