ti
door timsz Mar 7, 2006 om 18:05
Computers & telefonie

Habbo Hotel verbannen

Hallo ik ben verbannen van habbohotel.nl, omdat mn internet uit viel toen ik aan het ruilen was.
Iemand die dit spel ook speelt?
Ik zit er namelijk over na te denken om dat publiekelijk bekend te maken, aangezien de ban onterecht is.
Ik heb er zo'n 20euro aan uit gegeven, en dan krijg je nog een ban.
Ik vind dit niet kunnen.

1475 10 Rapporteer

bitbyter
door bitbyter - Mar 7, 2006 om 22:10
114 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo timsz,

Ik vind het ook niet kunnen, maar neem eens contact op met de moderators.

Succes

ti
door timsz - Mar 8, 2006 om 07:59
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb he tal gevraagd, ze zeggen dat ze er niks aan doen, de ban blijft staan.

ph
door phinder - Mar 8, 2006 om 08:45
433 Antwoorden / 4 Vragen

Timsz,

Er is hier niemand die iets voor je kan doen. Dit is ook niet echt een onderwerp voor dit vraag- en antwoordgedeelte.
Bij trosradar is hier genoeg over te vinden ( de toon vind ik niet zo OK, maar je vind in ieder geval medestanders ).

Dit is de link: Habbo Hotel

Suc6,

nielsengel

ch
door chan - Mar 25, 2006 om 00:45
31 Antwoorden / 18 Vragen

mmm hoe heet je habbo kan ik achterhalen voor je ik heb al eens vaker met habbo gesproeken

xb
door xboxxbox - Mar 25, 2006 om 21:19
3 Antwoorden / 0 Vragen

ik zou een serieuse mail sturen naar de admin. en daarin duidelijk de situatie uitleggen.

cp
door cptdodo - Apr 15, 2006 om 21:14
11 Antwoorden / 7 Vragen

Hallo.

In radar hebben ze dit al eens behandeld en daar zeiden ze dat je contact met hun kon opnemen en dan unbannen ze u. Dus dat zou ik proberen ik heb het zelf ook mee gemaakt en ik heb hem weer terug gekregen.

st
door stc - Apr 16, 2006 om 09:39
3 Antwoorden / 0 Vragen

Habbo Hotel kent een strenge beveiliging en die is best hard.

Zodra je iets hebt geovertreed en iemand roept een ''Hobba'' Dan kan het zijn dat de ''hobba'' vind dat je een fraude hebt gepleegt.De hobba zo waarschijnlijk hebben gedacht van dat je meubels wou jatten en dat wordt gestraft. Een hobba is trouwens een persoontje die de 18 jaar of ouder is en alles kan.Hij zorgt voor de beveiliging;)

Verder kan je een mail sturen naar habbo hotel.

Ik zit er trouwens al een jaar niet meer op omdat ik het maar weggegooid geld vind :p

ha
door hansie500 - Feb 8, 2014 om 13:37
7 Antwoorden / 1 Vragen

Een zelfde soort ervaring, 200 euro foetsie door een onterechte ban....en er zit maar 1 man personeel bij die zogenaamde servicedesk dus ze losse nooit wat op. Daarbij zou een dergelijke site verboden moeten worden, veel volwassenen met ranzige praatjes die kinderen chanteren met virtuele meubeltjes en ook daar doen ze niets aan. Schijnheilig prutbedrijf....de mond vol over veilig internetten allerlei schijnvertoningen maar wanneer er echt wat speelt zijn ze veelal onbereikbaar. Zie tal van klachten op deze site, bij radar, klacht.nl, kind en media.....tijd om de deuren van dit hotel voorgoed te sluiten lijkt mij.

edrick3
door edrick3 - Feb 8, 2014 om 13:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hansie500,

We zijn ondertussen al bijna 8 jaar verder!!

tijger1
door tijger1 - Feb 8, 2014 om 13:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@hansie500

De deuren van dat hotel zijn nu voor uw dochter de aankomende 10 jaar gesloten.

Maar gaat u nu alle oude topics over Habbo naar voren halen?echt zinloos.