fe
door femmyhvb May 11, 2009 om 15:32
Computers & telefonie

Heeft iemand ervaring met Cowparade.nl

Op 21 april 2009 heb ik een cadeau besteld via de site www.cowparade.nl. Op de site staat een levertijd van 1-2 dagen. Tot op heden (11 mei) heb ik het cadeau echter nog steeds niet ontvangen. Ik heb al meerdere mails gezonden via de site, meerdere malen gebeld naar de Kunstpoort (hier is het geld naar over geboekt) en ik heb een brief gezonden. Nergens krijg ik een reactie op, en op de site staat de status van mijn bestelling nog steeds op "wachtend". Hebben je ervaring met deze site of advies wat ik nog verder kan doen om mijn spullen of geld terug te krijgen? Ik hoor het graag.


Alvast bedankt fhvb

1023 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kv
door kvanmourik - Jun 16, 2009 om 18:21
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ik heb een bestelling lopen via cowparade.nl. Op 26mei heb ik een bestelling geplaatst en tot op heden (16juni) heb ik nog geen enkele reactie van hun ontvangen. De bestelling heb ik wel betaald. Telefoon nemen ze niet op, op mailtjes reageren ze niet. Ik heb geen enkel idee hoe ik mijn bestelling of mijn geld terug zou moeten krijgen. Heeft U Uw bestelling ondertussen al binnen? Zo niet, welke stappen heeft u nog ondernomen? Als U de bestelling wel binnen heeft gekregen zou ik dan mogen weten wanneer en of u contact met hun heeft gekregen?


Alvast bedankt voor Uw antwoord.
Mvg.
Karen

kiran
door kiran - Jun 18, 2009 om 19:34
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@femmyhvb


Wat kan ik doen, product wordt maar niet geleverd


Toch nog maar eens proberen met bellen of bestoken met mailtjes. En een laatste afleverings-datum prikken. Zie verder link. (brieven: aangetekend! anders grote kans op geen reaktie, ivm: 'we hebben niets ontvangen')

fe
door femmyhvb - Jun 18, 2009 om 19:40
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Karen,


Ik heb een aangetekende brief verzonden naar de kunstpoort. Uiteindelijk kreeg ik hier onderstaande reactie op:


==============================================


Bedankt voor uw brief.
Ik was zelf helaas niet op de hoogte van het probleem met uitlevering.
We hebben deze diensten en de communicatie tot 2 weken geleden uitbesteed aan een extern bedrijf en die zijn helaas failliet gegaan kortgeleden.
Ik zal uitzoeken of de deurmat in voorraad is en deze zsm uitleveren. Tevens willen we graag de gemaakte kosten voor de aangetekende brief aan u terugstorten, ikweet uit ervaring dat dit onnodig veel geld kost.

IK zal u vandaag nog een bevestiging sturen of deze deurmat nog leverbaar is en anders een alternatief aanbieden.

MvG Danielle Pandt

Directrice De Kunstpoort

Kunt u uw replys rechtstreeks naar mijn emailadres sturen?
danielle@dekunstpoort.nl
================================================


Misschien dat je danielle zelf kunt mailen en het probleem voor kan leggen. Mijn deurmat is overigens niet meer leverbaar.


Succes! Mvg Femke

jo
door joanhein - Nov 13, 2010 om 13:33
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kan iemand mij vertellen hoe deze verhalen uiteindelijk zijn afgelopen?
VR GR,
Joan

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer