WieWatWaar01
door WieWatWaar01 Jun 9, 2017 om 09:31
Computers & telefonie

Heeft iemand ervaringen met Timewax?

Beste kassajuffertjes,

Ik run mijn eigen bedrijf, dit is een relatief kleine onderneming. Officieël vallen wij dan ook nog onder midden- en kleinbedrijf. Wij zijn bezig om door te groeien naar een grotere firma. Maar voor degene die ook een eigen bedrijf hebben weten waarschijnlijk ook wel dat dit dan ook niet zo gemakkelijk is als het lijkt. Mijn bedrijf bestaat  uit ongeveer 60~ mensen in totaal (we hebben ook wat freelancers). Ik doe de planning tegenwoordig in excel. Dit werkt alleen niet zo handig om de 60 mensen elke maand weer in te delen. Wij zijn namelijk een marketing bureau en omdat we nog zo klein zijn kost dit ons echt heel veel tijd om te doen. Hier willen we dan ook graag vanaf. Nadat ik een aantal weken geleden op Google een programma had gevonden dat PlanBoard heette, had ik dit dan ook gekocht. Echter was dit een grote flop omdat de licensie ten eerste al niet correct functioneerde, en na een hoop bellen met de klantenservice dat uiteindelijk opgelost was. Bleek dat het programma alleen tot 35 personen voor een basis licensie supportte. Toen heb ik dat programma gelijk weer in de virtuele "prullenbak" gedaan en ben ik weer met excel gaan werken. Echter was dit ook niet ideaal en ging ik weer opzoek naar iets nieuws. Dit keer wil ik er dan ook wel zeker van zijn dat alles dan ook wel correct functioneerd. Ik kwam dan eerdags langs een programma dat Timewax heette. Timewax planning software schijnt een respectabel programma te zijn. Ik ben dan wel benieuwd of enkele van jullie ervaringen heeft met dit programma. De reviews op Google zijn wel veelal positief maar je weet maar nooit of die gefaked zijn. Ik hoop dan ook dat ik jullie kan vertrouwen en jullie een echte ervaring met mij kunnen delen.  * EDIT*: ik heb de link van Timewax erbij geplaatst.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Peter (WieWatWaar01)

5432 10 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 9, 2017 om 09:33
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo wiewatwaar01 ,

Ik run mijn eigen bedrijf,

Dit is een consumentenforum , u bent een ondernemer , stel uw vraag eens op het ondernemersforum , klik op de rode regel .

https://www.higherlevel.nl/

tijger1
door tijger1 - Jun 9, 2017 om 09:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dit is een forum voor consumenten. U hebt een zakelijke vraag. Wend u tot www.higherlevel.nl

Cookies
door Cookies - Jun 9, 2017 om 09:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dag ondernemerskwibusje. Je vraag hoort hier niet. Ga naar https://www.higherlevel.nl

Ik ga vragen om een slotje.

edrick3
door edrick3 Jun 9, 2017 om 10:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Alsjeblieft: Veiligheid - ABN AMRO - Veilig bankieren

Cookies
door Cookies Jun 9, 2017 om 11:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nice! Je bent iig sneller dan de redactie.

gerbera
door gerbera Jun 9, 2017 om 12:01
7368 Antwoorden / 14 Vragen

ff wachten.........de redactie is nog op zoek naar het sleuteltje;-))

getty
door getty - Jun 9, 2017 om 10:02
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Kassajuffertjes??

Gr
door Grunn1 - Jun 9, 2017 om 10:19
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Kassajuffertjes? Ga Aub met uw vraag naar een bedrijven forum zodat wij "Kassajuffertjes" consumenten vragen kunnen beantwoorden.

ne
door neodutchio - Jun 9, 2017 om 11:00
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Dank u voor de beledigingen, een hoop nutteloze informatie en reclame voor een systeem dat geen enkele consument zal gaan gebruiken.

Ik hoop voor u dat u in uw werk iets secuurder bent.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 9, 2017 om 11:12
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Wil je professionele planningssoftware neem Harmony.

me
door mein33 - Jun 9, 2017 om 11:36
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Beste kassajuffertjes,

@wiewatwaar01,

Een eigen bedrijf runnen met 60 man personeel, ik geloof er geen barst van !!
Een bedrijf run je niet op zo'n knullige manier zoals u hier aangeeft dit te doen. !!
Anderen zwart maken om over eigen parochie "gloria" te predikken en dan ook nog uw zgn. vraag te stellen aan de "Beste kassajuffertjes", stommer kan het bijna niet !

U maakt alleen maar reclame voor een heel slecht en onhandig werkend planningssysteem, waarvoor een ieder gewaarschuwd zou moeten worden om hier vooral "niet" in te trappen.

Google zijn wel veelal positief maar je weet maar nooit of die gefaked zijn.
Nou ze zijn blijkbaar zo fake als maar kan, waarschijnlijk u ze zelf geplaatst. ;-))

Cookies
door Cookies Jun 9, 2017 om 11:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Worden hier steeds meer fake vragen gesteld om even reclame te maken. De kneusjes moeten wat, hè?

gerbera
door gerbera - Jun 9, 2017 om 11:59
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Ik hoop dan ook dat ik jullie kan vertrouwen

Wij "kassajuffertjes" zijn zeer betrouwbaar.

Of dat met u ook het geval is valt te betwijfelen.
Heb medelijden met de mensen die u moet inplannen, als u zelf al niet in staat bent een goede planning te maken.
En als u met uw personeel net zo kleinnerend omgaat als hier op het forum zult u weinig vrienden hebben.

Redacteur
door Redacteur - Jun 9, 2017 om 12:30
1055 Antwoorden / 62 Vragen

Het Kassa forum is voor consumentenkwesties. Deze vraag valt hier niet onder en wordt daarom gesloten.

De redactie