mo
door mona43 Sep 8, 2013 om 20:09
Computers & telefonie

Heraansluitkosten telefoon

Ik heb een telefoonabonnement bij hi. Nou kon in juli de rekening niet afgeschreven worden, ivm hiermee kreeg ik vorige week een brief dat ik niet meer kon bellen of smsen tot de rekening betaald is. Tevens werd mij medegedeeld dat ik ook 34,88 aansluitkosten moet betalen. Ik heb geen herinneringsbrief ontvangen en er werd mij medegedeeld dat er ook maar een verstuurd is en ook geen herinneringsmail. Ik weet dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de betalingen maar ben erg ziek geweest en heb dus gemist dat de rekening niet betaald was. Mogen ze gelijk afsluiten en aansluitkosten rekenen.

1292 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 8, 2013 om 21:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Telefoonrekeningen worden vooruit betaald. U zegt er kon niet afgeschreven worden. Ging de betaling per automatische incasso? En augustus, is dat wel geïncasseerd? Het is nu al begin september. En ja ze mogen u afsluiten en kosten berekenen voor het heraansluiten.

Dat zal ongetwijfeld ook in de voorwaarden van uw abonnement staan.

valerius-2
door valerius-2 - Sep 8, 2013 om 21:54
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Ja u bent blijf altijd verantwoordelijk om op tijd te betalen., en als zij daar niet op ingrijpen dan is het hek van de dam.Daarom betaalt u nu leergeld, niet zo leuk als men dan daar de volgende keer op u betalingen let dan komt het niet meer voor.

zoekster
door zoekster - Sep 8, 2013 om 22:41
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Dit is wel een erg forse maatregel voor 1 maand achterstand. Daar geloof ik niet zo in. Na een betalingsherinnering volgt een aanmaning met een incassoboete, die laatste komt altijd per brief en die heeft u ook over het hoofd gezien?
Ik vermoed dat hier meer speelt. Heeft u augustus en september wel betaald?
Heeft u soms al eerder met niet nagekomen betalingsverplichtingen te maken gehad?

zwemmer
door zwemmer - Sep 9, 2013 om 12:57
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Gaat het om een hele of om een eenzijdige afsluiting? D.w.z. kon u niet meer bellen of ook niet meer gebeld worden?

Zwemmer

mo
door mona43 - Sep 9, 2013 om 14:18
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=zoekster schreef op zondag 8 sep 2013, 22:41]Dit is wel een erg forse maatregel voor 1 maand achterstand. Daar geloof ik niet zo in. Na een betalingsherinnering volgt een aanmaning met een incassoboete, die laatste komt altijd per brief en die heeft u ook over het hoofd gezien?
Ik vermoed dat hier meer speelt. Heeft u augustus en september wel betaald?
Heeft u soms al eerder met niet nagekomen betalingsverplichtingen te maken gehad?

tijger1
door tijger1 - Sep 9, 2013 om 14:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als u wilt reageren, hoeft u niet te quoten, maar kunt u uw reactie in het grijze vak typen en dan op reageer klikken.

hi-webcare
door hi-webcare - Sep 9, 2013 om 16:36
108 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Mona,

Het is natuurlijk nooit leuk als er problemen zijn met het betalen van de telefoonrekeningen. Op het moment dat een betaling te lang op zich laat wachten sluiten we je inderdaad af. De heraansluitkosten bedragen 28 euro. Dit bedrag is voor een halfzijdige en volledige afsluiting hetzelfde.

Uiteraard doen we dit alleen na het versturen van een herinnering over de openstaande betaling.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer