schneider
door schneider Jan 4, 2018 om 13:15
Computers & telefonie
Herinneringen app op iphone

in ios zit een herinneringen app voor de iphone.
Ik heb een iphone 5 maar kan die hele app niet vinden

3053 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 4, 2018 om 13:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oké...

tijger1
door tijger1 - Jan 4, 2018 om 13:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bij mij zit hij op de derde pagina.

marita5
door marita5 - Jan 4, 2018 om 13:36
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Schneider ,

Misschien heeft u hier iets aan , klik op de rode regel .

https://support.apple.com/nl-nl/HT205890

schneider
door schneider Jan 4, 2018 om 13:37
28 Antwoorden / 28 Vragen

Hallo maritas, bedankt maar daar heb ik nog niets aan ik moet eerst die app vinden
die staat er bij mij helemaal niet op en ik weet niet waar ik hem moet zoeken

edrick3
door edrick3 - Jan 4, 2018 om 13:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Da's dan jammer, hè. ;-) (alleen vanaf iOS7?)

Heb je hier gelezen: https://www.iculture.nl/tips/herinneringen-app-takenlijst-iphone-ipad-handleiding/

schneider
door schneider Jan 4, 2018 om 13:41
28 Antwoorden / 28 Vragen

Hoi Edrick3 ik heb ios 11.2.1
de handleiding die je toestuurde(bedankt) heb ik ook al bekeken

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 4, 2018 om 14:10
7194 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien zelf een aanmaken?
In de
App Store zijn honderden todo-applicaties of takenlijstjes voor iPhone en iPad verkrijgbaar.
De herinnerings app zou ook agenda genoemd kunnen zijn.

jo
door jorisw - Jan 4, 2018 om 14:21
4340 Antwoorden / 1 Vragen

En jouw iPhone staat wel op Nederlands ingesteld? (klinkt misschien als een domme vraag, maar ik heb al vaker meegemaakt dat mensen een app in een bepaalde taal zochten en 'm om die reden niet konden vinden.

Ge
door Genee - Jan 4, 2018 om 14:28
1509 Antwoorden / 1 Vragen

'Veeg' in het beginscherm eens naar beneden en typ in het zoekvenster   her
Wanneer de app op de iPhone staat zie je in het resultatenvenster de app Herinneringen staan en kun je daar op tikken om te openen.

tijger1
door tijger1 Jan 4, 2018 om 15:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan zul je toch echt herinnering moeten typen, want anders krijg je allemaal wonderlijke zaken, maar niet die app.

Ge
door Genee Jan 4, 2018 om 15:42
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer je enkel de eerste 3 letters ingeeft kunnen bij de regel met gevonden apps inderdaad meerdere apps staan, maar bij mij staat Herinneringen er dan ook bij.
Staat de app Herinneringen wel op uw iphone/ipad?
Maar je zou ook de hele naam kunnen typen.