cl
door claudiawest Aug 13, 2013 om 17:23
Computers & telefonie

Hi en smartcare

zijn er mensen die mij zouden kunnen helpen met het omgaan met smartcare?????

Ik heb in december een abonnement afgesloten voor 2 jaar met een Samsung note 10.1 dit is een tablet.

Deze is al voor de 4de keer bij smartcare in hun bezit. Iedere keer met het zelfde probleem.
Mijn tablet geeft aan dat hij oplaad maar dat is niet het geval.
Smartcare krijgt na hun zeggen het probleem niet gevonden,
wat ik knap vind want in de HI winkel vinden ze het probleem en bij het kpn business center ook.
Met het gevolg dat ik van smartcare iedere keer een defecttoestel terug krijg.
heeft er iemand een idee wat ik hier aan kan doen

648 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Aug 13, 2013 om 17:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Die smarcare verloopt toch via Hi? En dan ziet Hi wel dat er iets mis is met het apparaat en smartcare niet. Merkwaardig.
Ik denk dat u een nieuw tablet moet krijgen, als ze het defect niet kunnen vinden. Hopelijk komt de webcare van Hi langs om met dit probleem te verhelpen.

cl
door claudiawest - Aug 13, 2013 om 17:55
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik hoop het ook ik vind dat ik schappelijk genoeg ben geweest en dat het nu toch wel is opgelost mag worden met een nieuw toestel

hi-webcare
door hi-webcare - Aug 21, 2013 om 10:56
108 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Claudia,

Wat vervelend dat jouw tablet tot nu toe niet gemaakt is. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg lastig voor je is! Sorry dat we je tot nu toe nog niet hebben kunnen helpen met het probleem.

Ik wil graag opzoek gaan naar een passende oplossing hiervoor. Om dit te kunnen doen heb ik een aantal gegevens van je nodig. Kun je mij jouw 06 nummer, klant- of bankrekeningnummer en de 4 bonnummers van de reparaties doormailen? Deze mail kun je sturen naar webcare@hi.nl met als onderwerp Kassa Vara/Tablet SmartCare.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer