bi
door bibicornelissen Mar 9, 2011 om 15:35
Computers & telefonie

Hi internet actie gedurende eerste 12 mnd / looptijd hele abonnement?

Hoi!

Via Hi.nl + studentenkorting ben ik aan het kijken voor een nieuwe telefoon. Mijn oog is gevallen op de SonyEricsson Xperia x10. Je kunt op de site je abonnement samenstellen. Voor een abonnement van 2 jaar heb ik gekozen voor 19,95 Belbundel + 4,95 aan Internet Extra. Die 4,95 aan Internet Extra is blijkbaar een actie, want eronder staat: "Deze korting geldt zolang je abonnement loopt!"

Mooi, dacht ik! Nu kijk ik vervolgens in de voorwaarden en kom ik het volgende tegen:
"Internet op je mobiel extra nu slechts 4,95 per maand gedurende de eerste 12 maanden."

Het spreekt elkaar een beetje tegen, en aangezien ik een leek ben in telefonie-wereld;

Weet iemand wat er nu bedoeld wordt?

Groetjes, Bibi!

832 6 Rapporteer

birdies
door birdies - Mar 9, 2011 om 17:54
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Heb het even bekeken en is overduidelijk in tegenspraak met elkaar! Dit kunnen ze in principe niet maken natuurlijk. Ik zou er maar vanuit gaan dat je internet extra abo voor de 1e 12 maanden slechts 4,95 p.m. kost.

N.B. Ook gelezen dat je tegoed niet mee kunt nemen naar de volgende maand?

valerius-2
door valerius-2 - Mar 9, 2011 om 17:55
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het zal zo xijn dat na 12 maanden de abonnementsprijs zal veranderen. Of bedoelt u dat het eerste jaar dit verdubbelt als actie. Staat er niet dus even goed informeren hoe dat precies zet.

bi
door bibicornelissen - Mar 9, 2011 om 18:05
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reacties!

Ik heb even naar Hi gebeld en om opheldering gevraagd. De mevrouw die ik aan de telefoon kreeg zei, nadat ze eerst 5 minuten nodig had om het eens goed te bekijken, dat de 4,95 aan Internet Extra óók geldt voor het tweede jaar. Na even door te vragen en weer in de wacht gezet te zijn kwam ze daar toch op terug.
Het tweede jaar kost Internet Extra geen 4,95 meer maar 10,-. Dit is nogal een verschil en erg belachelijk dat er eerst het tegenovergestelde werd beweerd.

Wat een gedoe! Voor mij is dit een no go, ik ga nog maar weer eens verder zoeken!

birdies
door birdies - Mar 9, 2011 om 18:12
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........Dit is nogal een verschil en erg belachelijk dat er eerst het tegenovergestelde werd beweerd.........

Het betreft gewoon foute informatie, waardoor veel mensen op verkeerde gronden een abo gaan afsluiten. Correct zou zijn geweest als de helpdesk had gezegd dit meteen te laten corrigeren. In principe zou je zelfs op je strepen kunnen staan, maar ja, vechten tegen zo'n logge toko is een gevecht met een lange adem.

Genoeg providers, groot gelijk dat je verder gaat zoeken. Succes en blijf goed letten op de voorwaarden.

ne
door newton - Mar 9, 2011 om 18:25
6 Antwoorden / 0 Vragen

HI heeft sinds kort een nieuwe actie waarbij de korting geldt zolang je abonnement loopt in plaats van alleen het eerste jaar korting

yke
door yke - Mar 10, 2011 om 13:08
82 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=newton schreef op woensdag 9 mrt 2011, 18:25]HI heeft sinds kort een nieuwe actie waarbij de korting geldt zolang je abonnement loopt in plaats van alleen het eerste jaar korting

leuk dat je het komt vertellen maar deze actie geldt volgens hi dus niet voor de aanbieding die bibi wilde kiezen.