eb
door ebjm Feb 15, 2004 om 10:51
Computers & telefonie

Hinderlijke pop-up's

Telkens op een nieuwe dag krijg ik, wanneer ik internet net gebruik, lastige (sex)pop-up's op mijn beeldscherm. Hier wil ik graag vanaf. Ik heb een pop-up killer geinstalleerd die ervoor zorgt dat de pop-up snel wordt afgebroken. Liever verwijder ik het programma wat er dagelijks voor zorgt dat ze opgestart worden. Wie weet raad???

3241 4 Rapporteer

bo
door bouwe_1 - Apr 16, 2004 om 12:39
8 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft te maken met de zogenaamde Ad-ware. Bepaalde websites kunnen zonder uw toestemming een script laten draaien op uw PC. Iedere dag dat u dan verbinding maakt met het internet zal dit script nieuwe advertenties downloaden vanaf het internet en dit vervolgens weergeven. Dit is een hele aggresieve manier van adverteren en valt in principe onder het kopje "Inbreuk Privacy".

Van deze advertenties kunt u afkomen door bij www.lavasoft.de het programma ad-aware te downloaden. Dit programma kan zulke advertenties verwijderen. Succes!

eb
door ebjm - Apr 16, 2004 om 12:39
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank u, probleem is opgelost.

ra
door ranchi - Apr 16, 2004 om 12:39
4 Antwoorden / 0 Vragen

Een programma dat wellicht ook kan helpen is Spybot. dit programma is te downloaden op de volgende link: http://www.safer-networking.org/index.php?page=download

acjzr1
door acjzr1 - Apr 16, 2004 om 12:39
295 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt ook via control-alt-delete uw tskmanager opstarten en zo achtehalen welk programmaatje verantwoordelijk is voor het probleem.Indien U dit programmaatje niet handmatig kunt deinstalleren kunt U ook zoeken op www.symantec .nl of www,mycrosoft.nl