ge
door gerbrandb Apr 15, 2009 om 16:14
Computers & telefonie

Hoe???

wat zijn (goede)sites om spellen voor de nitendo ds lite te downloaden? kan iemand er een paar opnoemen? soms?

446 11 Rapporteer

dirck
door dirck - Apr 15, 2009 om 16:36
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Die spellen kun je kopen bij de Media Markt, Intertoys of Bart Smit bijvoorbeeld.

Wil je illegaal spelletjes gaan downloaden, dan zou ik zeggen: Google er maar lekker op los.
Binnen een minuut had ik al een paar sites gevonden waar je illegale spelletjes kan downloaden.

dobby
door dobby - Apr 15, 2009 om 16:50
749 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry.. off-topic - maar hier kan ik niet zo goed tegen: illegale spelletjes? Ik denk niet (maar weet het niet, eerlijk gezegd) dat er in Nederland veel spelletjes illegaal zijn.. Ok - natuurlijk bedoel je het downloaden, en daarin kan je gelijk hebben, maar illegale spelletjes, illegale muziek.. valt IMO onder dezelfde categorie als "de kosten voor dit nummer bedragen 0,60 eurocent per minuut" (of 0.60 ct/m enz...)

Verder niets persoonlijks hoor.. (en ook niet relevant voor de TS)

holpen
door holpen - Apr 15, 2009 om 18:28
1416 Antwoorden / 0 Vragen

De regels van deze rubriek verbieden hulp bij illegale activiteiten. Sites waar je illegaal kunt downloaden mag/kan/wil ik dan ook niet geven. Als je officieel gratis beschikbare spelletjes zoekt, google dan eens op "nintendo ds freeware".

edwardus
door edwardus - Apr 17, 2009 om 23:51
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Met "illegale spelletjes" bedoelde Dirck ongetwijfeld gewone, legale spellen die op illegale wijze verspreid worden. Vandaar ook de openingszin dat spellen te koop zijn. Hulp bij op illegale wijze verkrijgen van o.a. spellen is niet toegestaan op deze site.

timber_1
door timber_1 - May 12, 2009 om 22:00
15 Antwoorden / 5 Vragen

IK BEN TOCH NIET GEK????!!!!!!!!!

Gebruik de volgende onderstaande lettercombinatie's bij het Googlen

F  R  O  Z  E  N

-

R  O  M  S

holpen
door holpen - May 12, 2009 om 22:51
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Jawel, dat ben je wel als je voortdurend maar van alles gratis en voor niks wilt hebben waar anderen gewoon voor moeten betalen.
Ten eerste is het knap a-sociaal: hierdoor drijf je de prijs namelijk op voor diegenen die wel eerlijk zijn.
Ten tweede bevorder je niet bepaald de ontwikkeling van nieuwe producten: als iedereen alles maar illegaal zou downloaden, komt er dus geen cent meer binnen bij de fabrikanten. Gevolg: einde ontwikkeling nieuwe spellen.
Ten derde: je loopt gewoon extra risico door illegale versies te gebruiken; ze zijn vaak afkomstig uit vage bronnen en hebben soms allerlei malware aan boord (geldt vooral voor Windows-toepassingen).

Bovendien is het natuurlijk gewoon eerlijk dat als je iets wilt hebben, dat je dat gewoon koopt. Kun je het niet betalen? Jammer dan.... sparen....

Maar tegenwoordig schijnt iedereen te denken dat je werkelijk recht hebt om alles qua software, muziek en films gratis te mogen hebben. En men downloadt zich vervolgens een ongeluk. Hebben, hebben, hebben.... bah!

timber_1
door timber_1 - May 12, 2009 om 23:40
15 Antwoorden / 5 Vragen

Ik beken mij schuldig op alle 3 de genoemde feiten

i rest my case,and life goes on (copyright by timber)

badclusters
door badclusters - Jun 19, 2009 om 14:45
69 Antwoorden / 0 Vragen

Ga eerst het programma Utorrent downloaden maak een account aan daarna ga je Google vul in torrent sites deze word je gratis lid en je kan dan net zoveel DS games hlen als je wilt ik heb er reeds 9000 is wel genoeg voor mijn vrouw en nu zijn er veel mensen die zeggen ja maar illegaal is niet leuk nee je moet tussen de 20 en dertig euro schokken voor 1 simpel spelletje laten ze die dingen maar voor 5 euro aanbieden dan is downloaden niet meer intressant dus gewoon doenlaat je niet oplichten in dure winkels

badclusters
door badclusters - Jun 19, 2009 om 14:52
69 Antwoorden / 0 Vragen

Stelletje mafkezen die bah zeggen tegen de illegale games,films, en muziek iedereen download wel wat en dat is ook niet legaal of hebben jullie de geldpest? trouwens de echte games zoals Call of Duty hebben een serial waar jemeer online moe dus die koop ik gewoon voor de rest muziek,films die haal ik wel via het net trouwens wat moet je met een snelle verbinding als je niks kan downloaden? of gaan jullie enkel de krant online lezen stelletje nerds en zelf stiekem mp3 downloaden want dat doet iedereen dus rot op met je illegaal

edwardus
door edwardus - Jun 19, 2009 om 19:24
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dat de film- en muziek-industrie al jaren teveel berekent ben ik zonder meer met je eens, maar dat betekent nog niet dat diefstal en illegaal verspreiden ineens toegestaan is. Met Utorrent (en alle andere torrents) ben je illegaal aan het verspreiden terwijl je downloadt. In Amerika is nu al iemand veroordeeld tot het betalen van bijna 2 miljoen dollar voor het delen van 24 liedjes. Dit zou je toch niemand toewensen, wel?

Buiten dit alles, nogmaals, de site voorwaarden van de Kassa site staan hulp bij o.a. illegale software niet toe, dat is toch zo klaar als een klontje.

holpen
door holpen - Jun 19, 2009 om 20:11
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Tel bij de opmerkingen van Edwardus op dat de manier waarop je hier je mening meent te moeten ventileren ronduit beneden alle peil is.

Het is hier niet normaal anderen uit te schelden, persoonlijk aan te vallen, etc. Je mag heus een afwijkende mening hebben, je mag die met alle plezier uiten, we kunnen er zelfs over discussiëren, maar je gaat gewoon niet lopen schelden. Als dat voor jou wel een normale manier van doen is, dan adviseer ik je dringend om je eigen advies op te volgen en - in je eigen bewoordingen - "op te rotten" naar sites waar je lekker mag schelden, zoals het verheffende geenstijl.nl en dergelijke. Hier heb je op deze manier niets te zoeken, in ieder geval.

Inhoudelijk zit je er natuurlijk compleet naast: als je "niet de geldpest" hebt, zul je dus weloverwogen keuzes moeten maken in wat je wel en niet koopt. Het geeft je niet het recht je dingen onrechtmatig (en dat is het helaas) toe te eigenen.
Als je geen geld hebt voor een auto, mag je die dan ook jatten?