hv
door hvohonda Jun 9, 2008 om 18:36
Computers & telefonie

Hoe krijg ik contact met orange

Hallo


ik zit al vanaf 27-11-2007 te wachten op de snelheidsverhoging naar 8mbit.


naar tientallen telefoontjes naar de helpdesk is er nog steeds niets gebeurd.


de ene belofte na de andere wordt niet nagekomen het enige wat men zegt is dat er een call is aangemaakt in november en dat d technische dienst er mee bezig is .


ik heb gevraagd om €10 korting per maand want dat is het prijs verschil tussn 4 mbit en 8 mbit.


de reactie van orange hier op is wij kunnen niets doen zolang de technischedienst er mee bezig is.


8 maanden is toch wel heel erg lang voor zo´n probleem.


het getuigt niet van een professionele organisatie.


wat voor mogelijkheden heb ik nu nog.

387 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jcjoppe
door jcjoppe - Jun 9, 2008 om 19:00
279 Antwoorden / 59 Vragen
0

hoi, hier volgt een 'normaal' nummer, lekker voordelig 020 5355995

groeten,

Johan


kiran
door kiran - Jun 9, 2008 om 19:17
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo hvohonda


U zou kunnen overwegen Orange in gebreke te stellen (aangetekende brief/ontvangstbevestiging) zet daarin een uiterste datum, waarop ze de boel draaiende moeten krijgen. (bv binnen 14 dg) Komen ze hun verplichting aan u dan nog niet na, dan kunt u het contract ontbinden wegens wanprestatie.


Voorbeeldbrieven/Info: Consuwijzer.nl


Voetnoot: Orange zegde in maart al toe, dat als problemen niet binnen 3 weken zouden worden opgelost, dat je dan kosteloos kon overstappen. Weet natuurlijk wat u begint, kan ook weer gedoe geven.


Succes, kiran

beatrix_1
door beatrix_1 - Jun 14, 2008 om 17:12
10 Antwoorden / 7 Vragen
0

Hé, ik heb precies hetzelfde probleem! Orange mailt mij zelf dat de snehleid op 12 december verhoogd zou worden. Niet dus. In april kreeg ik (na nog maar eens een klacht) bericht dat de werkzaamheden inmiddels (!) waren gestart en dat we "binnenkort" een hogere snelheid zouden krijgen. Niet dus!
Ik las dat de Consumentenbond een groepsactie is begonnen tegen Orange. Helaas was ik een dag te laat om me aan te melden. Misschien bij Kassa meer succes?



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer