ro
door roberta Oct 7, 2016 om 10:41
Computers & telefonie

Hoe krijg ik de oude versie van outlook.com terug

Om mijn email (hotmail accounts) te ontvangen en versturen gebruik ik outlook.com. (win 10, browser chrome), Vorige week is er automatisch een nieuwe versie geinstalleerd. De nieuwe versie is natuurlijk beter en heeft een hoop extra''s, maar die zijn voor mij niet interessant, ik hoef geen agenda bij te houden of vergaderingen te regelen of naar social media.

Ik mis b.v. de functie opruimen van nieuwsbrieven, er was keuze om alleen de nieuwste te bewaren of na 10 dagen op te ruimen, je kon zelfs aangeven dat je van die afzender niets meer wilde ontvangen, blokkeren gebeurde op de achtergrond. Nu komt alles binnen en blokkades zie je in ongewenste mail.

Als iemand weet hoe ik de oude versie terug kan krijgen, dan graag, vertellen waar dit  zit in de nieuwe versie is ook goed. Mijn zoektocht heeft niets opgeleverd.

25851 4 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 7, 2016 om 17:24
16881 Antwoorden / 202 Vragen

U zou kunnen beginnen met het doen uitvoeren van systeemherstel en dan daarna de update niet te installeren.

ti
door tilpend Oct 8, 2016 om 08:46
134 Antwoorden / 0 Vragen

Dat heeft geen zin want het gaat hier om de web-versie Outlook.com en niet om het programma Outlook. Een systeemherstel zal dan ook niets oplossen.

Cookies
door Cookies Oct 8, 2016 om 08:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tilpend: +10.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 7, 2016 om 17:58
7202 Antwoorden / 3 Vragen

Opruimen in outlook.com
In Edge aan de linkerkant op archive klikken en u krijgt dit te zien:
In Internet explorer is het gelijk te zien:
Gebruik zelf geen Chrome maar dat zal daar ook wel kunnen met een aanpassinkje.

marita5
door marita5 - Oct 8, 2016 om 09:04
11526 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Roberta ,

Hoe krijg ik de oude versie van outlook.com terug

De oude versie krijgt u niet terug , iedereen word overgezet naar de nieuwe versie , klik op de rode regel .

http://answers.microsoft.com/nl-nl/outlook_com/forum/oemail-osend/nieuw-outlook-versie/4d45d5da-a6c4-4b9c-8a75-f7cf627d7d14

ro
door roedierobeer - Oct 8, 2016 om 09:07
1 Antwoorden / Vragen

Rechtsboven op opties klikken....
dan op 'email'
dan 'regels voor postvak in en opruimen'.

Ongewenste mail - geblokkeerde afzenders

Opruimen doe je door 'opruimen' aan te klikken (boven je email) als je in postvak in zit.

Blokkeren kan (natuurlijk) alleen bij "ongewenste mail" en staat dan ook weer gewoon boven je mail.
succes