door witje75 Jan 28, 2008 om 09:48
Computers & telefonie

Hoe krijg ik weer volledige hotmail?

Eerst had ik de volledige versie van hotmail, maar sinds een paar weken geeft hij steeds aan bij het aanmelden:

Er is een probleem opgetreden bij het laden van de volledige versie van Windows Live Hotmail. Je wordt doorgestuurd naar de lightversie.
klik hier als dat niet automatisch gebeurt.

En in begin gaf hij kort aan dat probleem opgelost kon worden door tijdelijke bestanden van internet te wissen.

Maar hoe moet ik dat doen? Ik weet niet eens of en waar die tijdelijke bestanden moeten staan, en al helemaal niet hoe ik die kan wissen.

Wie kan me hier mee helpen?
<sCRIPT defer type=text/javascript>
var _tlvTmr, _errTmr;
function useBasicVersion(reason, forcedToLight)
{
var _fs=window.parent.document.getElementById("app_frameset");
if(_fs.getAttribute("rows") == "0%,100%,0%,0%,0%")
{
var _wpwls = window.parent.window.location.search;
var pqs = _wpwls=="" ? "" : ("&" + _wpwls.substr(1));
window.parent.window.location = "TodayLight.aspx?" + (reason ? reason + "=true" : "YouChoose=true") + (forcedToLight ? "&forcedToLight=true" : "") + pqs + "&n=" + Math.floor(Math.random()*1000000);
}
this.displayErrorMsg=function()
{
if(!_errTmr)
{
document.getElementById("tlv").style.display="none";
document.getElementById("leel").style.display="block";
showLoadingPane();
window.parent.g_fBootstrapErrDetected=true;
if(_tlvTmr)
window.clearTimeout(_tlvTmr);
_errTmr = window.setTimeout(function(){useBasicVersion('errorloading', true);}, 10000);
}
function showLoadingPane()
{
var _fs=window.parent.document.getElementById("app_frameset");
if(_fs.getAttribute("rows") != "0%,100%,0%,0%,0%")
_fs.setAttribute("rows", "0%,100%,0%,0%,0%");
}
function removeLoadingPane()
{
var _fs=window.parent.document.getElementById("app_frameset");
if(_fs.getAttribute("rows") == "0%,100%,0%,0%,0%")
_fs.setAttribute("rows", "0%,0%,100%,0%,0%");
}
if(window.parent.g_fBootstrapErrDetected)
displayErrorMsg();
else
_tlvTmr = window.setTimeout(function(){document.getElementById("tlv").style.display="block"}, 5000);

1005 4 Rapporteer

wi
door witje75 - Jan 28, 2008 om 14:19
15 Antwoorden / 14 Vragen

Dank je wel voor de info van bestanden wissen.

Helaas is het probleem niet verholpen, wel gaat hij nu veel sneller de light versie openen. Ik heb trouwens geen vista, maar windows XP. Wie weet hoe ik dit probleem verder aan kan pakken?

wi
door witje75 - Jan 28, 2008 om 17:36
15 Antwoorden / 14 Vragen

Nu zie ik opeens, dat hij het weer goed doet. Bedankt voor jullie hulp.

drevil
door drevil - Jan 28, 2008 om 17:36
223 Antwoorden / 14 Vragen

Tijdelijke internetbestanden verwijderen:
Wanneer je Internet Explorer hebt geopent ga naar:

- Extra
- Internetopties
- Tabblad algemeen
- Browsergeschiedenis
- Verwijderen

en klaar. Zo werkt het in Internet Explorer 7. Maar bij eerdere versies en ook bij FireFox gaat het ongeveer hetzlefde.

Groeten,

DrEvil

door 4711 - Jan 29, 2008 om 14:57
885 Antwoorden / 2 Vragen

Hotmail is aangepast aan zowel XP als Vista en dan ook nog de 32 bits en 64 bits versie dus er zijn er nu 4 verschillende in gebruik!

Wegens deze aanpassingen en het niet 100% betrouwbaar gebleken Vista zal dit ook niet altijd foutloos draaien, nood maatregelen zijn dus noodzakelijk!

Helaas kan ik U alleen maar adviseren: probeer Gmail.
Deze is betrouwbaarder en vermoedelijk is uw naam nog wel beschikbaar zonder standje 69 er achter of zo...
Verder zal de Gmail.com binnenkort naar gmail.nl gaan zodat er meer namen komen en de afzender per land duidelijker worden!

[off-topic: verwijderd door de redactie]

Helaas is voorlopig geen beter antwoord mogelijk!
Tsiburaska.