zoom1
door zoom1 Feb 28, 2020 om 11:36
Computers & telefonie

Hoe kun je contact opnemen met marktplaats.nl?

Vandaag ontdekte ik dat toen ik wilde reageren op vragen van geïntresseerde voor iets dat ik te koop aan biedt via marktplaats.nl dat er bij de sms-verificatie een verkeerd, mij onbekend 06 nummer staat.  Via de pc kan ik gewoon inloggen, maar als ik dan het verificatie-telefoonnummer wil aanpassen krijg ik steeds een foutmelding van marktplaats.nl: onbekende fout.
Dus ging ik op zoek naar hulp en een telefoonnummer. Ik vond het telnummer, maar als je dat belt, krijg je een voice bericht dat zegt dat je op marktplaats.nl moet kijken. Daarna wordt de verbinding verbroken.

Op de site vind ik ook contact, maar als je daarop klikt komt er een chatvenster, maar niet met een levend persoon erachter maar een robot, die steeds zegt: ik begrijp u vraag niet? Of geeft standaard hulpzinnen. Daar heb je niets aan.

Weet iemand hoe ik in contact hierover kan komen met marktplaats.nl?

4535 3 Rapporteer

tdmduc
door tdmduc - Feb 28, 2020 om 11:47
704 Antwoorden / 2 Vragen

Volhouden en dan komt er na enkele minuten een "echt" persoon in het chatveld.

Helaas kan er niet gebeld worden, aldus "Koen" in de chat.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 28, 2020 om 11:52
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Hier staat een telefoonnummer bij waar contact mee mogelijk moet zijn:
https://www.marktplaats.nl/i/help/contact/

marita5
door marita5 - Feb 28, 2020 om 11:56
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Zoom1 ,

Bellen heeft geen zin , als je het tel.nr belt , wordt je inderdaad doorverwezen naar de site .
Alleen chat mogelijkheid , contactformulier vind ik ook niet .

Het enige wat u zou kunnen proberen is , om het tel.nr zakelijk te bellen , niet geschoten is altijd mis .

https://www.marktplaatszakelijk.nl/contact/