alk
door alk Dec 24, 2011 om 17:33
Computers & telefonie

Hoe stel ik Adobe Flash Player opnieuw in

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Adobe Flash Player, versie 11,1,102,55 zo instel dat ik video’s kan bekijken op websites van kranten en tijdschriften.
Ik denk dat ik een verkeerde instelling heb gemaakt, maar kan niet ontdekken welke. Als ik op een kranten artikel klik met een video, dan blijft het video scherm leeg of is helemaal niet aanwezig. Het bijbehorende artikel kan ik gewoon lezen.
You Tube geeft geen problemen.
Ik werk met Vista en IE8.

4937 16 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 24, 2011 om 18:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo alk,

Je kunt natuurlijk even opnieuw downloaden: klik hier
Eventueel vinkje voor McAfee weghalen.

Ook Silverlight zou ik even downloaden: klik hier.

Suc6

alk
door alk - Dec 24, 2011 om 19:30
86 Antwoorden / 9 Vragen

Edrick,
Ik heb beide spelers opnieuw via jou linken opnieuw geinstaleerd. Helaas kan ik nog steeds geen video afspelen.
Ik heb dit probleem o.a. bij het NHD zoals het filmpje bij http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/stadstreek/alkmaar/article13112423.ece/Poederbrief-bezorgd-in-Heerhugowaard.
Het filmpje bij http://www.telegraaf.nl/binnenland/11186380/__Belager_Wesley_in_trailer_film_Doodslag__.html geeft geen enkel probleem. Deze kan ik gewoon afspelen.
Zou er iets met Internet Explorer mis kunnen zijn?

edrick3
door edrick3 - Dec 25, 2011 om 10:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@alk,

Net even geprobeerd. Speelt gewoon af.

Je zou IE kunnen resetten:
Om terug te gaan naar de standaard instellingen voer de volgende stappen uit.

1. In Internet Explorer 8 ga naar Extra, Internet Opties
2. Klik op het tabblad Geavanceerd
3. Klik op Opnieuw instellen
4. Er verschijnt een mededelingsvenster
5. Eventueel kan ook Persoonlijke instellingen verwijderen aangevinkt worden
6. Start Internet Explorer opnieuw

Mocht dit niet helpen, probeer dan eens Firefox als browser; klik hier.

Suc6

haarp
door haarp - Dec 25, 2011 om 14:08
514 Antwoorden / 62 Vragen

Bovenstaande informatie om je probleem op te lossen zijn al door edrick3 en alkgoed beschreven.

Waarom switch je niet naar IE9? Hier kun je je invoegtoepassingen beter beheren.

IE9 is geschikt voor W7 en Vista.
IE9 is snel en beschikt over een zeer goede beveliging. De interface is niet veel veranderd.

alk
door alk - Dec 25, 2011 om 21:16
86 Antwoorden / 9 Vragen

Haarp,

Ik ben helaas op Ziggo aangewezen. Als ik mijn email als webmail wil openen, dan kan dat niet met IE9.
Java opent de mail dan voor 63% en stopt er dan mee. Ziggo heeft hier uiteraard helemaal niets mee te maken, de fout ligt volgens Ziggo gewoon bij IE9. Daarom beveelt Ziggo ook IE8 als geschikte browser aan.

Ik ben nog eens verder aan het zoeken geweest binnen de afstellingen van Adobe flash player. Als ik met mijn rechtermuisknop op het gesloten venster van het filmpje klikte kwam ik bij instellingen. Wat ik hier ook veranderde, niets hielp.
Uiteindelijk kwam ik via http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager02.html op een plaats waar meer instellingen veranderd konden worden. Het bleek dat ik de privacy instellingen en/of de opslaginstellingen niet goed had ingesteld.
Probleem opgelost dus. Edrick en Haarp, bedankt voor jullie hulp.

edrick3
door edrick3 - Dec 26, 2011 om 12:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@alk,

.....Probleem opgelost dus. Edrick en Haarp, bedankt voor jullie hulp.....

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

haarp
door haarp - Dec 26, 2011 om 13:07
514 Antwoorden / 62 Vragen

Ik begrijp niet waarom Ziggio hun web-based mail software nog niet heeft opgelost.
Immers IE9 is op 14 maart uitgekomen !!

Mijn provider is Scarlet en heb nooit problemen ondervonden de laatste 4 jaar buiten een defect modem.

Misschien tijd te veranderen van provider. Onderstaande link kan je hier ongetwijfeld mee helpen.

"Help ... verlos mij van Ziggio"

richard83
door richard83 - Apr 6, 2012 om 20:17
386 Antwoorden / 28 Vragen

Sorrie, dat ik deze topic om hoog haal.

Heb 'n probleem met adobe flash player. heb de nieuwste versie van adode flash player, maar niks doet het nog zo als hier bij Kassa.

valerius-2
door valerius-2 - Apr 6, 2012 om 20:20
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 24 dec 2011, 18:16]Hallo alk,

Je kunt natuurlijk even opnieuw downloaden: klik hier
Eventueel vinkje voor McAfee weghalen.

Ook Silverlight zou ik even downloaden: klik hier.

Suc6
Eerst de oude er af delete door middel van uninstal dan pas de nieuwe downloaden en installeren dat wil wel eens helpen.

haarp
door haarp - Apr 7, 2012 om 17:02
514 Antwoorden / 62 Vragen

[quote=richard83 schreef op vrijdag 6 apr 2012, 20:17]Sorrie, dat ik deze topic om hoog haal.

Heb 'n probleem met adobe flash player. heb de nieuwste versie van adode flash player, maar niks doet het nog zo als hier bij Kassa.

Vergeet ook niet je recente Java te installeren.Gratis Java downloaden

dirck
door dirck - Apr 7, 2012 om 17:13
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=haarp schreef op zaterdag 7 apr 2012, 17:02]Vergeet ook niet je recente Java te installeren.Gratis Java downloaden
Java heeft opzich niets met dit probleem te maken, op mijn computer staat ook geen Java en toch kan ik alles bekijken.

richard83
door richard83 - Apr 7, 2012 om 17:26
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=haarp schreef op zaterdag 7 apr 2012, 17:02][quote=richard83 schreef op vrijdag 6 apr 2012, 20:17]Sorrie, dat ik deze topic om hoog haal.

Heb 'n probleem met adobe flash player. heb de nieuwste versie van adode flash player, maar niks doet het nog zo als hier bij Kassa.

Vergeet ook niet je recente Java te installeren.Gratis Java downloaden

Die heb ik er al lang op hoor. Inmiddels is het al op gelost.

haarp
door haarp - Apr 7, 2012 om 17:39
514 Antwoorden / 62 Vragen

[quote=dirck schreef op zaterdag 7 apr 2012, 17:13][quote=haarp schreef op zaterdag 7 apr 2012, 17:02]Vergeet ook niet je recente Java te installeren.Gratis Java downloaden
Java heeft opzich niets met dit probleem te maken, op mijn computer staat ook geen Java en toch kan ik alles bekijken.

Naast Adobe flash dien je altijd Java geinstalleerd te hebben. De programma's hebben een gemeenschappelijke deler en kunnen wel degelijk elkaar aanvullen als Adobe flash een probleem heeft.

dirck
door dirck - Apr 7, 2012 om 17:50
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=haarp schreef op zaterdag 7 apr 2012, 17:39]Naast Adobe flash dien je altijd Java geinstalleerd te hebben. De programma's hebben een gemeenschappelijke deler en kunnen wel degelijk elkaar aanvullen als Adobe flash een probleem heeft.
Ik denk dat je in de war bent met JavaScript, dit heeft niks met Java zelf te maken.

haarp
door haarp - Apr 7, 2012 om 17:52
514 Antwoorden / 62 Vragen

[quote=dirck schreef op zaterdag 7 apr 2012, 17:50][quote=haarp schreef op zaterdag 7 apr 2012, 17:39]Naast Adobe flash dien je altijd Java geinstalleerd te hebben. De programma's hebben een gemeenschappelijke deler en kunnen wel degelijk elkaar aanvullen als Adobe flash een probleem heeft.
Ik denk dat je in de war bent met JavaScript, dit heeft niks met Java zelf te maken.

@ dirck

Whatever