al
door alda45 Sep 5, 2008 om 23:44
Computers & telefonie

Hoe te handelen

vanaf 22 juli 2008 hebben wij geen telefoon aansluiting meer, in het kort komt het hierop neer dat wij internet + bellen van Planet hadden, daar een brief van kregen dat ze overgingen naar KPN, en welk pakket we wilden ontvangen, netjes en goed ingevuld Internet + bellen, wat we al hadden, toen is alles mis gegaan wat er mis kon gaan door systeem fout van KPN met als gevolg dat we tot op heden geen telefoonaansluiting meer hebben, nu ben ik voor mijn werk (Callcenter medewerker) aan huis afhankelijk van de telefoon omdat ik zo'n 20 uur per week bel voor het bedrijf waar ik werk, nu kan ik dat dus niet en loop hierdoor per dag 50 tot 75 euro mis aan inkomsten, kan ik dat bij KPN verhalen? heb KPN al 2 mailtjes bij de klachten afhandeling gestuurd maar tot op heden ook daar niks op gehoord, wat kan ik verder nog doen?

470 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Sep 6, 2008 om 20:45
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@alda45


U zou het bedrijf in gebreke kunnen stellen.


Klik hier: Klachten over internet 


Gewone brieven komen tegenwoordig niet meer aan. Verdwijnen in het laatje 'niet ontvangen'. Bij correspondentie verdient aangetekend met ontvangstbewijs de voorkeur.


Derving van inkomsten: dat kan nog wel eens een harde dobber worden, die je doorgaans dient te bewijzen .... en dan nog .... ga er maar vanuit dat dat niet gaat lukken. Maar nooit geschoten is altijd mis, dus wel vermelden.


U kunt de klacht ook neerleggen bij Consuwijzer. Na ca. een week krijgt u dan een mail met antwoord/advies.


http://www.consuwijzer.nl/

ju
door julius - Sep 8, 2008 om 11:05
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

-maar tot op heden ook daar niks op gehoord, wat kan ik verder nog doen?-


Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblikje geduld a.u.b.

birdies
door birdies - Sep 8, 2008 om 12:13
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

.....nu ben ik voor mijn werk (Callcenter medewerker) aan huis...

Vandaar dat ik ineens minder lastig wordt gevallen met telefoontjes waar ik niet op zit te wachten.


kiran
door kiran - Sep 8, 2008 om 12:28
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@julius


Als je ze al in gebreke hebt gesteld, en er komt nog geen respons, dan een brief erachter aan, om het contract te ontbinden. Je moet ze wel de gelegenheid hebben gegeven de problemen binnen redelijke tijd op te lossen. Heb je wel weer een ander probleem, nl. overstappen, gaat ook weer de nodige tijd in zitten. Zou nog even afwachten of er een reactie op de brief komt.


Zet de klacht ook op Consuwijzer.

kiran
door kiran - Sep 8, 2008 om 12:45
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@birdies     off topic


Jij bent erg!! Niet geheel ongelijk, je wordt soms knettergek. Maar ja, daar is infofilter weer goed voor. Hier is 't rustig geworden. Heb Tele2 op zijn l*zer gegeven. 3 weken lang, elke week je proberen om te praten. Heb gevraagd of ze misschien iets aan hun oren mankeerden. Zegt de leurder: duh!! bedoel u?? Ik zeg: 1 x nee zou al moeten volstaan, bij 3 x ga ik me iets anders afvragen .... "wat bedoel u"?  "OF JE IETS AAN JE OREN MANKEERT!!" Echt niet te geloven. Maar goed, hopelijk ben ik van de lijst geschrapt. En hopelijk werkt vraagsteller niet voor Tele2. ;)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doraf - May 17, 2024 om 04:33
Vakantie & reizen

Wunderland Kalkar onterechte kostem

Mogen personeelskosten  zo worden doorberekend ? Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer