tamohammed
door tamohammed Aug 28, 2006 om 09:46
Computers & telefonie

Home niet zoals het hoort

Momenteel heb ik een hoop gezeur met Home. Ik had digitele tv op proef voor 2 maanden en na 5 x mailen geven ze nog geen uitsluitsel van hoe en wat en wanneer ze het modem terug moeten hebben. Ook met telefonie en internet hebben ze vaak storing. Dus wil ik nu helemaal van ze af,want ik heb het nu helemaal gehad met ze. Heeft iemand misschien een suggestie voor een andere providr? Ik zit te denken om helemaal over te gaan op Tele2. Met Tele2 mobiel heb ik alleen maar goede ervaringe en ook toen ik KPN had de pre-select was ook altijd goed.

249 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 28, 2006 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is niet de bedoeling dat op deze site reclame wordt gemaakt voor specifieke providers. Ik kan echter wel opmerken dat er veel met problemen zijn en daar behoort Tele2 met ster bij.

Conform wetgeving heeft u overigens recht op een goedwerkende dienstverlening en indien dat niet zo is en eenvoudige klachten helpen niet, dan kunt u @home per aangetekende brief in gebreke stellen en dringens verzoeken, zonodig sommeren, dat de aan u te verlenen diensten probleemloos werken en indien men daarin niet kan voorizn, u de overeenkomst met hen wenst te ontbinden. Maar herhaald, let op, bij veel providers komen storingen voor, mede afhankelijk van de soort verbinding/afstand tot glasvezelnet etc.,

ve
door verwijderd - Aug 28, 2006 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Van de 16xx is 1602 niet de goedkoopste, maar 1601 en `1649 werken goed, bij 1643 is het nog goedkoper, maar hogere starttarief, maar het aanmelden geeft regelmatig problemen, het gebruik is goed.

@ home is hier helaas bekend, net als tele 2 en ook KPN internet+bellen gaat de laatste tijd niet zoals het zou moeten..

Beoordeel zelf en kijk eens via de zoekregel hierboven en beoordeel zelf, wij adviseren slechts,,,,