li
door lifra Nov 27, 2006 om 20:37
Computers & telefonie

@home telefonie

Heel graag zou ik advies willen over de volgende kwestie: In juni dit jaar hadden we in eerste instantie het totale pakket (digi.tv, internet, telefoon) van @Home aangevraagd, maar ondertussen habben we ons bedacht en hebben na telefonisch overleg met @home de doos via het postkantoor terug gestuurd. Daarna hebben we een nieuw pakket aangevraagd met telefoon en internet. Alles werkt prima, precies zoals het is beloofd. Na enige tijd zie ik op de online factuur dat we toch betalen voor de digitale tv. Ik heb hierover gebeld, gemaild naar twee verschillende e-mailadressen en uiteindelijk, op aanraden van een callcentre-medewerker, ook naar twee verschillende adressen dezelfde brief verstuurd. Na enige tijd word ik gebeld door @Home. Het is de fout van @Home. De betalingen worden stop gezet en het teveel betaalde bedrag wordt terug gestort. Dat was op 1 nov.jl. Twee dagen na dit telefoontje krijgen we een zelf te vouwen doosje thuis gestuurd waarin we de digitale decoder kunnen verzenden. Een dag na dit doosje, komt er een brief waarin staat dat @Home het betreurt dat we ons proefabonnement op telefoon en internet hebben opgezegd en vervolgens wordt de telefoon afgesloten. Internet gaat echter gewoon door.....(???) We hebben vele malen gebeld, gemaild en brieven verstuurd. @Home heeft gelukkig toegegeven dat de schuld bij hen ligt, maar ondertussen zitten we 4 weken zonder telefoon.


Wie kan ons helpen? Bellen, mailen, brieven versturen, geschillencommissie, schadevergoeding......wat kunnen we doen en hoe? 

458 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

daansworld
door daansworld - Dec 8, 2006 om 18:20
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat van belang is, is of er een aktie-periode gaande is geweest, tentijde van het bestellen van het pakket. Ook is het van belang, of dit pakket in zijn totaliteit is gebruikt, voordat het retour is gezonden. Indien er een aktie was, zoals het uitproberen, is het van belang dat u deze aktie opzoekt, kopieert en plakt in een mail, welke verzonden kan worden naar @home.


Deze zullen de zaak oppakken en eventueel restitioneren. Dat staat ook op het internet vemeld op de homepage (www.@home.nl onder aan de pagina)


Veel succes


Gerald

edwardus
door edwardus - Dec 8, 2006 om 19:02
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Hun slogan: @Home. Zoals het hoort.


Yeah uhhuh.


Schriftelijk reageren is misschien wel het beste in dit geval, want ze zijn bij @Home kennelijk zo slordig en/of kort van memorie dat elke andere communicatievorm gedoemd is vergeten/misbegrepen/etc. te worden.


Ik zou kort en helder uitleggen wat de situatie is, wat er fout ging en hoe het gewenst wordt. Een schadevergoeding voor bijv. gemaakte onkosten zoals mobiel bellen is wel op z'n plaats. In die brief geef je ze nog één kans om het in orde te maken in een redelijke termijn, bijv. 10 of 20 werkdagen. Als dat niet lukt, dan ontbinden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer