wo
door wobuzowatsj Oct 31, 2005 om 12:33
Computers & telefonie

@home telefonie

L.S.,


Thans heb ik vernomen dat mijn internet provider, @home, ook een telefoniedienst aanbiedt aan haar klanten. Op dit moment ben ik nog een abonnee van KPN telecom. Zoals u allen weet is KPN bijzonder duur en het aanbod van @home telefonie is zeer aantrekkelijk. Namelijk â?¬ 5,95 per maand. Dat is heel wat beter dan de huidige abonnee prijs van KPN telecom.


Maar, nu is mijn vraag. Heeft hier iemand ervaring met @home telefonie? Ik heb nog niets ondernomen en wacht eerst op jullie oordeel. Want ik heb geen zin om straks in de problemen te komen. @home zal uiteraard haar eigen service de hemel in prijzen. Ik heb liever een objectief oordeel van derden. Daarnaast wordt er op de site van @home gesproken over een 2e lijn. Betekent dit dat ik mijn huidige abonnement bij KPN niet zou kunnen opzeggen? Want als het mogelijk is, zal ik nog liever vandaag dan morgen KPN buiten de deur zetten.


Ik wacht met smacht op al uw antwoorden en suggesties.


Hoogachtend,


Ron de Leeuw

443 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

dr
door drenth - Nov 2, 2005 om 10:35
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit is een objectief antwoord,wij wonen in het noorden des land en sinds kort  aangesloten op home vele vrienden en kennissen hebben ons dit aangeraden,alles is naar wens [telefoon en internet]betalingen alles wordt correct afgehandeld,geloof ons doe het bespaart een hoop geld,alles wordt voor je geregeld je krijgt een modem met twee telefoon lijnen je bent echt van kpn af zelfs dat hoef je niet zelf te doen Home regeld alles af met kpn J.Drenth.


 


 


 


 

mi
door mia_1 - Nov 24, 2005 om 07:55
12 Antwoorden / 7 Vragen
0

Hoi Ron


Ik zit met dezelfde vraag en dacht ik ga het ook eerst bij Kassa vragen aan andere.
Helaas heb jij nog maar één antwoord op je vraag gehad.
Het wachten is om meerdere reacties.
Je wacht echter niet alleen, want ik wacht met je mee!


Groetjes, Mia

ferry007
door ferry007 - May 10, 2006 om 22:25
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kabelbellers verlangen terug naar oude telefoonlijn


Gepubliceerd op 10 mei 2006, 12:03


groningen -  Veel noorderlingen hebben spijt dat ze hun telefoonaansluiting van KPN hebben ingeruild voor een modern kabelabonnement van een aanbieder als @home. Dat blijkt uit een niet aflatende stroom klachten, die onder andere binnenkomt bij Dagblad van het Noorden. Bij Essent, waar @home onderdeel van is, bevestigen ze de problemen.


 Klachten betreffen vooral het niet krijgen van een kiestoon op de dag dat het abonnement ingaat. Ook de opzegservice - waarbij Essent de oude KPN-aansluiting opzegt - functioneert niet altijd goed. Als mensen het @home-callcenter bellen om hun grieven kenbaar te maken, blijkt deze tot hun ergernis vaak overbelast en is de hulp niet adequaat.


Gevolg van de problemen is dat een aantal nieuwe Essent-klanten wekenlang het belverkeer met een mobiel moet doen bij gebrek aan een vaste lijn, met alle extra kosten van dien. Essent wijt de klachten aan een combinatie van pech en het succes van @home-telefonie. "Voor veel mensen blijkt de lage prijs een reden om over te stappen", zegt Jeroen Brouwers van Essent. Duizenden aanmeldingen kreeg het energiebedrijf reeds te verwerken, waardoor de kans op fouten toenam. Brouwers: "Daarbij hebben we, toeval of niet, de laatste tijd in Groningen en Drenthe veel kabelbreuken gehad door bouwwerkzaamheden. Dat is gewoon erg vervelend. En, ook daar moet ik eerlijk in zijn, mensen doen bij de aansluiting gewoon dingen fout ondanks een zeer eenvoudig stappenplan."


 


http://klachtenlijn-home.isniettebereiken.nl/


Dit is een stukje in het dagblad van het noorden, kijk daar voor meer reactie's.


 


Groetjes, Ferry

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer