tr
door trineke Jul 29, 2012 om 12:57
Computers & telefonie

Hotmail en You Tube

Omdat er iets vreemds aan de hand is met het inloggen, probeer ik op deze wijze GSM en Mac wouter te bereiken.
Bedankt voor de tips ik geef ze door.In het vermelde artikel staat duidelijk dat Firefox niet werkt met de versie die zij heeft.Ik begrijp niet dat ze dat zelf niet uitgezocht heeft. Maar ja..Ook macwouter heel erg bedankt. Jullie horen nog hoe het afgelopen is.
Ik ga nu de vraag stellen m.b.t. tot het inloggen.
Trineke

310 2 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jul 29, 2012 om 13:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Ik ga nu de vraag stellen m.b.t. tot het inloggen.......

Nergens voor nodig, die vraag is al vele malen gesteld en beantwoord. Gebruik de zoekfunctie.

edrick3
door edrick3 - Jul 29, 2012 om 13:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo trineke,

Inloggen .... bekend probleem.
Na het inloggen even op F5 drukken en even wachten.
Dan vernieuwt de pagina zich en ben je ingelogd.

Suc6